Szukaj

Raporty zużycia paliwa Renault Clio II Hatchback

Podsumowanie 1087 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Renault Clio II Hatchback
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
6,2
38,72 zł
26
6,3
39,05 zł
137
6,3
38,83 zł
240
6,9
42,91 zł
89
7,3
45,28 zł
99
7,3
45,51 zł
15
7,4
46,16 zł
28
9,4
58,41 zł
23
10,7
66,31 zł
4
Pokaż więcej silników
Silniki Benzynowe Renault Clio II Hatchback
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
8,4
27,23 zł
2
7,3
23,53 zł
14
7,0
22,73 zł
17
8,4
27,29 zł
6
7,8
25,29 zł
16
9,0
29,18 zł
1
7,6
24,77 zł
5
11,4
36,79 zł
2
Pokaż więcej silników
Silniki Diesla Renault Clio II Hatchback
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
4,7
29,79 zł
122
4,7
29,22 zł
100
5,0
31,19 zł
14
4,5
28,21 zł
99
4,7
29,67 zł
28

Lista raportów zużycia paliwa (1087)

5,1
Renault Clio II
Hatchback 1.2 i 16V 75KM 55kW
6,5
Renault Clio II
Hatchback 1.4 75KM 55kW
6,5
Renault Clio II
Hatchback 1.4 75KM 55kW
5,2
Renault Clio II
Hatchback 1.5 dCi 65KM 48kW
najwieksza zaleta
6,9
Renault Clio II
Hatchback 1.4 16V 98KM 72kW
7,4
Renault Clio II
Hatchback 1.4 16V 98KM 72kW
60% jazdy to miasto, 40% trasa... średnie spalanie ok7,5.. jestem zadowolony. myśle że na trasie przy spokojnej jeździe spalanie zejdzie poniżej 7...
Dziennik kosztów dla Renault Clio II Hatchback
Średni koszt przejechania 100 km
32,00 zł
5,5
l/100km
7,4
l/100km
7,7
l/100km
Zobacz dzienniki
8,6
Renault Clio II
Hatchback 1.4 16V 98KM 72kW
Mam wersję 98KM z automatyczną skrzynią biegów. Auto super się zbiera, bardzo dynamiczne, ale swoje pali... No niestety, na wodę nie pojedzie... :/ Pozdr
7,0
Renault Clio II
Hatchback 1.4 75KM 55kW
Naprawy nie są bardzo drogie, części dostępne, spalanie do przełknięcia. Średnie spalanie na przestrzeni 2 lat to 7,2 litra - pół na pół miasto (Poznań) i trasa.
15,2
Renault Clio II
Hatchback 2.0 16V 182KM 134kW
4,4
Renault Clio II
Hatchback 1.5 dCi 80KM 59kW
Wiec sprawa ma sie tak: TRASA- jezeli chcesz jechac z prdekoscia do 90 Km/h, bez gwaltownych przyspieszen schodzisz niewiele ponizej 3L na 100km- naprawde da sie to zrobic. Przy 140 Km/h pali miedzy 4,7L, a 6,0 L na 100km w zaleznosci od uksztaltowania terenu (wiadomo- jazda pod gore potrzebuje wiecej nakladu finansowego ;-)). Dobra elastycznosc - dynamika auta konczy sie dopiero powyzej 150 km/h, a do wyprzedzenia ciezarowki jadacej okolo 90 km/h naprawde nie potrzeba duzo miejsca. MIASTO (Wroclaw) dynamicznie (duzo swiatel + korki, podczas dojazdow do pracy 5km w jedna strone w centrum) kolo 6 litrow. Chwilowe zuzycie paliwa prawie nigdy nie zamyka 18L na 100km - i to juz naprawde trzeba mu dolozyc gaz w podloge 1wszy i 2gi bieg (przepiecia kolo 4000 obr/min) do tego pod gorke ;-). To jest jednak tylko chwilowe zucycie paliwa i nie proponuje sie tym sugerowac co do wartosci przecietnych. Dla porownania A6 2.8 V6 chwilowke w podobnej sytuacji pokazuje na poziomie 40L, a przecietnie pali okolice 14L/100km. Moim zdaniem jest to autko ekonomiczne, zwazywszy ze do dyspozycji pozostawia ponad 80 konikow.
Renault Clio II Hatchback