Szukaj

Raporty zużycia paliwa Renault Clio II Hatchback

Podsumowanie 1087 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Renault Clio II Hatchback
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
6,2
37,36 zł
26
6,3
37,68 zł
137
6,3
37,46 zł
240
6,9
41,39 zł
89
7,3
43,68 zł
99
7,3
43,90 zł
15
7,4
44,54 zł
28
9,4
56,35 zł
23
10,7
63,97 zł
4
Pokaż więcej silników
Silniki Benzynowe Renault Clio II Hatchback
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
8,4
26,21 zł
2
7,3
22,64 zł
14
7,0
21,87 zł
17
8,4
26,26 zł
6
7,8
24,33 zł
16
9,0
28,08 zł
1
7,6
23,83 zł
5
11,4
35,41 zł
2
Pokaż więcej silników
Silniki Diesla Renault Clio II Hatchback
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
4,7
28,91 zł
122
4,7
28,36 zł
100
5,0
30,27 zł
14
4,5
27,37 zł
99
4,7
28,79 zł
28

Lista raportów zużycia paliwa (1087)

4,4
Renault Clio II
Hatchback 1.5 dCi 100KM 74kW
3,9
Renault Clio II
Hatchback 1.9 D 64KM 47kW
autko po montażu ledów i magnetyzera ustabilizowało sie i pali zdumiewająco mało magnetyzer oleju powietrza i paliwa własnej roboty teraz jezdze ostro i pali tyle co nic nie da sie osiągnać wiecej niż 4,8 jak jechałem nad może jadąc 100-150 agresywnie i ostro po mieście z 5 os na pokładzie auto cudne dotego lipna ropa a chodzi pieknie
3,9
Renault Clio II
Hatchback 1.9 D 64KM 47kW
auto prawie nie pali bardzo elastyczne na pewno da się zejść poniżej 3L ale nie chce mi się wole jeździć normalnie i naprawdę niewidem jak te auto komuś może spalić 6L jak się wściekam szarpie cisnę w max ale zmieniam na 3-500 bo wyżej to nic nie daje niema turbiny to 4,5-4,7 mam Ledy i specjalny magnetyzer oraz wyregulowana pompę poza tym polecam dbać o ciśnienie opon kolega ma w turbo przy tej samej jeździe pali mu 8,1 L ami 4,5-4,7 rewelacja
3,9
Renault Clio II
Hatchback 1.9 D 64KM 47kW
4,9
Renault Clio II
Hatchback 1.5 dCi 65KM 48kW
4,0
Renault Clio II
Hatchback 1.9 D 64KM 47kW
to jest piękne auto dopiero co kupiłem i przyjechałem do polski spalanie na trasie Hiszpania Polska 3,4 auto kupione od żony mechanika po wymianie pompy miałem NAKAZANE DELIKATNIE PRZYSPIESZAĆ I NIE PRZEKRACZAĆ 100 więc sztywne 90 przez 2000 km
Dziennik kosztów dla Renault Clio II Hatchback
Średni koszt przejechania 100 km
32,00 zł
5,5
l/100km
7,4
l/100km
7,7
l/100km
Zobacz dzienniki
5,6
Renault Clio II
Hatchback 1.2 i 16V 75KM 55kW
Przyspieszanie do 3000 obrotów spalanie latem to 5,1-5,5. Obniżenie obrotów do 750 na wolnych w korku zużywa mniej paliwa niż inne auta. Alternator 70A nie daje dużych oporów. Jedynie Skoda Fabia ma mniejsze opory powietrza od Clio ale wiąże się to ze zmniejszeniem przyczepności przy większych prędkościach. Zimą nie pali więcej niż 8L średnio 6-6,5L. Średnia przez 3 lata i 30000 km to 5,6 L. Nie udało mi się zejść ze spalaniem poniżej 5.
6,5
Renault Clio II
Hatchback 1.2 i 16V 75KM 55kW
4,4
Renault Clio II
Hatchback 1.5 dCi 65KM 48kW
Witam wszystkich. Mój clio średnio teraz (w sezonie letnim) w mieście pali 4.2 litra na 100km. W zimę (-5C do -15C) w mieście najwyższe spalanie odnotowałem 5.5 litra na 100km z bagażnikiem na dachu i średnio przy 2 osobach i małym bagażem. Jeżeli zaś chodzi o trasę, to na trasie 900km w miesiącu czerwcu (Gdańsk - Siemiatycze i z powrotem) uzyskałem wynik 3.6 litra na 100km przy 2 osobach i małym bagażu jadąc między 50km/h a 120km/h. Natomiast jeżeli chodzi o trasę zimą, to na trasie 1200 km (Gdynia - Zieleniec koło Duszników Zdrój i z powrotem) uzyskałem wynik 4.6 litra na 100km przy 3 osobach, bagażniku na dachu i średnim bagażem jadąc między 50km/h a 120km/h. Warto też dodać że w mieście jak i na trasie starałem się jeździć ekonomicznie tzn patrząc na komputer - chwilowe spalanie, no i zmieniać biegi przy 3000obr/min. Reasumując samochód jest bardzo ekonomiczny jeżeli się go nie katuje i nie szaleje się nim na drodze. Jednak 65 koni pod maską to stanowczo za mało dla tego samochodu kopa brak (trzeba budować sobie przestrzeń przed wyprzedzaniem). Ten model też nie lubi prędkości powyżej 140 km/h - zaczynamy czuć sie nie pewnie za kierownicą. Jeżeli chodzi o naprawy to części nie są drogie i naprawy też nie ale jak raz nam sie zapali kontrolka poduszki to juz będziemy sie z tym problemem borykać co jakiś czas w nieskończoność:/ Zawieszenie za twarde troszeczkę na nasze drogi i po 2 latach do wymiany a tak po za tym to nie ma co narzekać :) a i jeszcze jedno jak wyminiemy rozrząd to cały komplet z pompą wody radze na tym nie oszczędzać bo potem są mega problemy z doświadczenia kolegi to wiem który pracuje w serwisie Renault jako mechanik. Pozdrawiam. ale jeżdżę troche emerycko zmieniam biegi odrazu przy 3000 obr/min czasem ale tez z
4,5
Renault Clio II
Hatchback 1.5 dCi 65KM 48kW
Spalanie doskonałe (kupiłem auto na dojazdy do pracy oraz kilka razy w roku dłuższe wypady) średnio ok. 4 - 4,5 l/100km po prostu rewelacja przy jego osiągach... w ciągu 40000 km wymieniłem zawór EGR (zmora Clio) 400 PLN (oryginalny kupiony poza salonem, w salonie wołali 800 PLN)
Renault Clio II Hatchback