Wiec sprawa ma sie tak: TRASA- jezeli chcesz jechac z prdekoscia do 90 Km/h, bez gwaltownych przyspieszen schodzisz niewiele ponizej 3L na 100km- naprawde da sie to zrobic. Przy 140 Km/h pali miedzy 4,7L, a 6,0 L na 100km w zaleznosci od uksztaltowania terenu (wiadomo- jazda pod gore potrzebuje wiecej nakladu finansowego ;-)). Dobra elastycznosc - dynamika auta konczy sie dopiero powyzej 150 km/h, a do wyprzedzenia ciezarowki jadacej okolo 90 km/h naprawde nie potrzeba duzo miejsca. MIASTO (Wroclaw) dynamicznie (duzo swiatel + korki, podczas dojazdow do pracy 5km w jedna strone w centrum) kolo 6 litrow. Chwilowe zuzycie paliwa prawie nigdy nie zamyka 18L na 100km - i to juz naprawde trzeba mu dolozyc gaz w podloge 1wszy i 2gi bieg (przepiecia kolo 4000 obr/min) do tego pod gorke ;-). To jest jednak tylko chwilowe zucycie paliwa i nie proponuje sie tym sugerowac co do wartosci przecietnych. Dla porownania A6 2.8 V6 chwilowke w podobnej sytuacji pokazuje na poziomie 40L, a przecietnie pali okolice 14L/100km. Moim zdaniem jest to autko ekonomiczne, zwazywszy ze do dyspozycji pozostawia ponad 80 konikow.