Szukaj

Raporty zużycia paliwa Renault Clio I

pb - zużycie paliwa dla silnika 1.2 i 54KM 40kW (w l/100km)
Średnie zużycie
6,0
Deklaracja producenta
6,4
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
5.7
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
7.5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
4.9
lpg - zużycie paliwa dla silnika 1.2 i 54KM 40kW (w l/100km)
Średnie zużycie
7,2
Deklaracja producenta
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
7.2
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
8.2
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
6.3

Lista raportów zużycia paliwa (71)

5,5
Renault Clio I
Hatchback 1.2 i 54KM 40kW
Jestem zachwycony spalaniem,dla mnie bomba.
5,8
Renault Clio I
Hatchback 1.2 i 54KM 40kW
Świetne auto dla oszczędnych. Średnio pali ok. 5,5 latem a 6,5 zimą (używane głównie w mieście)- nigdy nie przekroczyło 7,5l nawet w najgorsze mrozy, w mieście i kopnym śniegu. Na 700 km trasie przy delikatnym przyspieszaniu udało się zejść do 4,9l. Dla mnie to bezcenny ideał. Ceny części są tanie lub bardzo tanie. Jedyna droższa naprawa to była regeneracja tylnej belki przy ok. 140 tys. (550 zł).
6,5
Renault Clio I
Hatchback 1.2 i 54KM 40kW
Małe auto - mało pali, ale bez rewelacji. Cena ubezpieczenia czy przeglądu bardzo niska. Części tanie i bardzo dobrze dostępne, (tańsze to chyba tylko do niemców). Poważnych napraw nie było i oby tak dalej. Te wynikające z eksploatacji wykonuję sam bez żadnych książek. Łatwo i prosto. Z wymianą paska rozrządu troszkę trzeba pomyśleć-2 godzinki i gotowe
5,8
Renault Clio I
Hatchback 1.2 i 54KM 40kW
Zużycie paliwa na poziomie idealnym- pomiędzy 5,5 a 6,5 l w lecie w mieście i 6,5- 7 l w zimie w mieście. Na trasie niezależnie od pory roku w okolicach 5,2l/100. Ceny napraw na ogół nie są szokujące, części dostępne i tanie. Swój wizerunek auto zepsuło u mnie 2 razy- uszkodzony immobiliser przy ok. 100000km (naprawa w serwisie miałaby kosztować 1200 zł, został w końcu dezaktywaowany u "magika- elektryka"), naprawa belki skrętnej przy 130 tys. kosztowała 550 zł po stargowaniu. Po 150 tys zaczęły się pojawiać drobne usterki- rozrusznik, pompa wspomagania.
7,1
Renault Clio I
Hatchback 1.2 i 54KM 40kW
5,3
Renault Clio I
Hatchback 1.2 i 54KM 40kW
8,8
Renault Clio I
Hatchback 1.2 i 54KM 40kW
5,9
Renault Clio I
Hatchback 1.2 i 54KM 40kW
Jak na wagę prawie 1t. to mało pali. Niestety po wprowadzeniu przepisu o jeździe na światłach całą dobę pali ok.10% więcej
6,1
Renault Clio I
Hatchback 1.2 i 54KM 40kW
auto przez 3 miesiące od stycznia do marca 2008 tankowane było do pełna, jazdy głównie miasto 75 % pozostałe trasa ale nie więcej niż 120 - 150 km. Średnie spalanie przez ten okres 6,3 l/na 100 km.
7,0
Renault Clio I
Hatchback 1.2 i 54KM 40kW
niby malo pali ale byndzynka w cholere droga
Renault Clio I