Szukaj

Raporty zużycia paliwa Renault Clio I

pb - zużycie paliwa dla silnika 1.2 55KM 40kW (w l/100km)
Średnie zużycie
7,1
Deklaracja producenta
6,2
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
8,3
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
6.7
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
9.0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
5.7
lpg - zużycie paliwa dla silnika 1.2 55KM 40kW (w l/100km)
Średnie zużycie
8,0
Deklaracja producenta
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
7,9
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
7.7
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
9.7
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
6.6

Lista raportów zużycia paliwa (158)

6,3
Renault Clio I
Hatchback 1.2 55KM 40kW
6,5
Renault Clio I
Hatchback 1.2 55KM 40kW
Z paliwem, zależy od nogi i umiejętnści. Można wyciągnąć 5,5L/100km i 9L/100km zależy od jazdy mi srednio 6-7L/100km Mógł by spalać 1-2L mniej
6,2
Renault Clio I
Hatchback 1.2 55KM 40kW
Spalanie w cylku miejskim mieści się w 7L/100km (mój rekord 6,7 na 100 km). Trasa minimalnie od 5,2L/100km do 6,2L/100km. Duży wpływ na spalanie w trasie nie ma wysoka prędkość lecz obciążenie auta!!! Ceny częsci porównywalne do samochodów marki Fiat cza
5,4
Renault Clio I
Hatchback 1.2 55KM 40kW
7,9
Renault Clio I
Hatchback 1.2 55KM 40kW
8,2
Renault Clio I
Hatchback 1.2 55KM 40kW
Mam tego clio i wkuża mnie to ze to tyle żre zadko jestem w trasie wiec jeżdże tylko po miescie a na miescie nigdy nie zszedł ponizej 10 litrów ludzie pomózcie nie wiem co robic. Prosze porady na meila marcinos85@wp.pl
7,4
Renault Clio I
Hatchback 1.2 55KM 40kW
przydalo by sie ciutke mniejsze spalanie ale ogolnie nie jest zle w gazie zwlaszcza ze mam nie rowne cisnienei na tlokach :)
10,1
Renault Clio I
Hatchback 1.2 55KM 40kW
7,4
Renault Clio I
Hatchback 1.2 55KM 40kW
żre jak na poj. 1,2 o 2 litry za dużo pali 7/100, dlatego montuję gaz. poza tym auto wspaniałe dużo miejsca pali na dotyk mając 13 lat zero rdzy same super, tylko to paliwo!
6,8
Renault Clio I
Hatchback 1.2 55KM 40kW
No... mógłby palić mniej. Trzeba się długo uczyć nim jeździć, żeby jeździć ekonomicznie. Części do niego jest sporo, więc nie są zbyt drogie, ale oczywiście droższe, niż do aut niemieckich w podobnej klasie.
Renault Clio I