Szukaj

Raporty zużycia paliwa Renault Captur I

Podsumowanie 129 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Renault Captur I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
6,3
38,05 zł
69
7,3
43,62 zł
10
7,1
42,69 zł
20
6,8
40,97 zł
7
6,2
37,00 zł
3
7,1
42,60 zł
2
Pokaż więcej silników
Silniki Benzynowe Renault Captur I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
5,2
16,18 zł
1
Silniki Diesla Renault Captur I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
5,3
32,29 zł
4
4,6
28,18 zł
8
5,2
31,37 zł
2
4,7
28,63 zł
3

Zużycie paliwa Renault Captur I – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Lista raportów zużycia paliwa (129)

7,3
Renault Captur I
Crossover 1.2 ENERGY TCe 118KM 87kW
Jazda bez ECO z Wolina do Gdańska 5,8l/100 średnie dynamiczne po mieście 7,5l/100 ale na PB 98 niestety na PB 95 o litr więcej, liczyłem na mniejsze spalanie.
7,3
Renault Captur I
Crossover 0.9 Energy TCe 90KM 66kW
spalanie w mieście 6,5-7 autostrada 8.5 średnie wychodzi ok 7,5
6,9
Renault Captur I
Crossover 1.2 ENERGY TCe 118KM 87kW
Gdyby nie wysokie spalanie na autostradach byłoby super.
8,5
Renault Captur I
Crossover 1.2 ENERGY TCe 118KM 87kW
Spalanie dramat !
5,2
Liczba komentarzy: 2
Renault Captur I
Crossover 0.9 Energy TCe 90KM 66kW
Nie jestem świeżo upieczonym kierowcą i od dnia zakupu tego auta, a kupiłam używany żeby nie stracić za dużo na wyjechaniu z salonu, myślałam jak jeździć ECO Capturkiem 0.9 TCe. Dziś jestem bardzo zadowolona z zakupu. Nie spodziewałem się takich możliwości w oszczędności na stacji paliwa. Mieszkam na obrzeżach miasta i pokonuję codziennie około 50km do pracy i z powrotem, więc zdecydowałam się na montaż instalacji LPG, teraz bez problemu mieszczę się w 5.5-5.9l/100km LPG Jeżdżę zawsze używając trybu ECO i Start-Stop, brawo Renault ! Niedługo po zakupie wymieniłam olej na nowość ELF 900 FTX 0W20 wystarcza na 40tyś km i opony Michelin Cross Climate bo po co zmieniać na zimówki, mogę jeździć cały rok oszczędniej, odpadają mi kłopoty i koszty z wymianą. Mój rekord to 4.2 l/100km LPG w trasie autostradą z Poznania do Łodzi, pokonaną w nocy, jadąc 90 km/h, równo z TIRami, wykorzystując umiejętności ECO jazdy za nimi.
9,0
Renault Captur I
Crossover 0.9 Energy TCe 90KM 66kW
Skoro samochód jest taki, to myślę, że jedynym problemem mogą być koszty ewentualnych grubych napraw. Np. części, które zużywają się w trakcie traktowania samochodu po terenowemu. Auto jest bajecznie tanie jeśli chodzi o benzynę. Ubezpieczenie...też niedrogie. Zdążyłem się zorientować też, że opony zimowe też są z różnego przedziału cenowego.
7,8
Renault Captur I
Crossover 1.2 ENERGY TCe 118KM 87kW
Auto nowe, po dotarciu (obecnie ok. 2000 km). Użytkowane nieustannie w trybie Eco, staram się jeździć tak ekonomicznie jak to tylko możliwe. Trzymając się niskich obrotów, bez gwałtownych przyspieszeń, hamowanie silnikiem itd. w trasie długości 150 km, ze średnią prędkością 100 km/h udało się zejść do 6,5 l/100km.. Po mieście w korkach, z włączoną klimatyzacją należy się przygotować raczej na wynik w okolicach 10 l/100km. Szczerze mówiąc jestem zawiedziony, auto miało być ekonomiczne, a pali tyle co mój stary 16-letni gruchot.
4,7
Renault Captur I
Crossover 1.5 Energy dCi 110KM 81kW
auto na oponach wielosezonowych, spalanie na autostradzie bardzo wysokie, natomiast mieście da się zejść poniżej 5 l/100km. Czyli wszystko czego można się spodziewać z uturbionej małej jednostki
5,7
Renault Captur I
Crossover 0.9 Energy TCe 90KM 66kW
Przeglady w Renault - 650 zł (były dwa). Spalanie średnio 5,5; może być niższe na płaskim i przy jeździe poniżej 90 km/h. Silnik z turbosprężarką żlopie powyżej 120 km/h. Przy długiej (300 km) jeździe na autostradzie z prędkościami 140-150 km/h - średnie spalanie - 7,3 l/100 km
5,4
Renault Captur I
Crossover 1.5 Energy dCi 90KM 66kW
0 awarii, wiadomo przeglądy mogłyby być tańsze
Renault Captur I