Szukaj

Raporty zużycia paliwa Renault Captur I

Podsumowanie 129 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Renault Captur I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
6,3
38,09 zł
69
7,3
43,66 zł
10
7,1
42,73 zł
20
6,8
41,01 zł
7
6,2
37,04 zł
3
7,1
42,64 zł
2
Pokaż więcej silników
Silniki Benzynowe Renault Captur I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
5,2
15,85 zł
1
Silniki Diesla Renault Captur I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
5,3
32,35 zł
4
4,6
28,23 zł
8
5,2
31,43 zł
2
4,7
28,69 zł
3

Zużycie paliwa Renault Captur I – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Lista raportów zużycia paliwa (129)

5,8
Renault Captur I
Crossover 0.9 Energy TCe 90KM 66kW
Jestem wieloletnim kierowcą zawodowym i do dnia zakupu tego auta myślałem że diesel to najlepsze rozwiązanie kupiłem Captura 0.9 TCe tylko dlatego że był tańszy od dCi. Dziś jestem bardzo zadowolony z zakupu. Nie spodziewałem się takich możliwości w oszczędności paliwa. Mój rekord to 3.9 litra benzyny na 100 kilometrów , trasę 400km pokonywałem w nocy z włączoną funkcją ECO, bez pasażerów i nie przekraczałem prędkości 90 km/godzinę, wykorzystują umiejętności ECO jazdy. W drodze powrotnej wyłączyłem funkcję ECO a pedał gazu do dechy i nie przekroczyłem 8 litrów na 100km. Mieszkam w strefie podmiejskiej i pokonuję codziennie 30km więcej miasta trochę trasy i bez problemu mieszczę się w 6l/100km, po co mi diesel skoro 90 konnym silnikiem benzynowym mogę jeździć równie oszczędnie jak dieslem a odpadają mi kłopoty z wymianą paska rozrządu i innymi kłopotami w nowoczesnych dieslach, miałem Renault Megane 1.5 dCi to wiem co mówię.
8,2
Renault Captur I
Crossover 1.2 TCe EDC 120KM 88kW
5,3
Renault Captur I
Crossover 0.9 Energy TCe 90KM 66kW
Captura nabyłem w listopadzie 2014. Na początku, gdy silnik był na dotarciu spalał więcej, ale teraz... w 100% zgadza się z fabrycznymi danymi spalania. Rewelacja! Oczywiście przestrzegam zasad ecdrivingu.
7,2
Renault Captur I
Crossover 0.9 Energy TCe 90KM 66kW
4,2
Renault Captur I
Crossover 1.5 Energy dCi 90KM 66kW
4,4
Renault Captur I
Crossover 1.5 Energy dCi 90KM 66kW
jazda tym autem nie boli, szczególnie na dłuższych trasach. Chudzi mi o spalanoko, wskaźnik stoi jak zaczarowany. Mały zbiornik 40 litrów, ale w sumie po co większy jak na tej ilości paliwa można trasa przejechać 1000 km.
5,8
Renault Captur I
Crossover 0.9 Energy TCe 90KM 66kW
7,5
Renault Captur I
Crossover 0.9 Energy TCe 90KM 66kW
6,6
Renault Captur I
Crossover 1.2 TCe EDC 120KM 88kW
6,0
Renault Captur I
Crossover 0.9 Energy TCe 90KM 66kW
Dane fabryczne dotyczące spalania wprowadzają w błąd. Są grubo zaniżone. Spalanie realne przy bardzo delikatnym prowadzeniu i nierzadko olewaniu wskazań zmiany biegów w celu osiągnięcia mniejszego spalania (np. gdy wiesz, że nie ma szans pojechać powyżej 70 a na cyferblacie uparcie wyświetla Ci się zmiana biegu na wyższy), daje spalanie w cyklu mieszanym na poziomie ok. 6,5 l/100. Jest to wynik wyśrubowany. Przy jeździe na odcinkach praca-dom ok. 13 km spalanie po wzniesieniach będzie na poziomie ok. 7-8. Światła i różnice poziomów sprawiają, że Captur żłopie benzynę. Jazda na 4-5 biegu przy zachowaniu jednostajnej prędkości gwarantuje niskie spalanie, tyle, że ciężko znaleźć trasy bez sygnalizacji świetlnej i wzniesień. W mieście to auto będzie paliło dużo powyżej oczekiwań. Samochód kupiłem z początkiem grudnia, przejechałem przeszło 1000 km i zrozumienie logiki oszczędnej jazdy zajęło mi jakiś czas. Poprzedni diesel pracował inaczej. Trzeba się wsłuchać. Litrowy silnik 90 konny wymaga czułości i zrozumienia ;). Niemniej, wyboru nie żałuję. Choć trochę obawiam się jazdy po autostradach...
Renault Captur I