Szukaj

Raporty zużycia paliwa Renault Captur I Crossover

Podsumowanie 103 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Renault Captur I Crossover
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
6,3
38,06 zł
57
7,3
43,92 zł
10
7,1
42,98 zł
20
Silniki Benzynowe Renault Captur I Crossover
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
5,2
16,29 zł
1
Silniki Diesla Renault Captur I Crossover
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
5,3
32,43 zł
4
4,5
27,62 zł
7
5,2
31,51 zł
2
4,5
27,23 zł
2

Lista raportów zużycia paliwa (103)

6,5
Renault Captur I
Crossover 1.2 ENERGY TCe 118KM 87kW
5,0
Renault Captur I
Crossover ENERGY dCi 90KM 66kW
Autem przejechałem już ponad 8 tys. km. Na początku korzystałem z trybu EKO, jednakże w tym trybie samochód zupełnie nie ma mocy a zatem aby poruszać się sprawnie trzeba było mocniej naciskać na pedał gazu... a i tak dynamika była mizerna. Większość jazd odbywa się w Krakowie czyli więcej się stoi niż jedzie. Na autostradzie w miarę oszczędnie jedzie się do 120 km/h. Powyżej tej prędkości zużycie sięga 7-8 l/100 km. Na trybie normalnym zużycie ON jest porównywalne jak na EKO ale dynamika o wiele lepsza a co za tym idzie nie trzeba mocno "deptać" pedału gazu aby bez problemów poruszać w gęstym ruchu miejskim.
6,2
Renault Captur I
Crossover 0.9 Energy TCe 90KM 66kW
6,6
Renault Captur I
Crossover 1.2 TCe EDC 120KM 88kW
7,3
Renault Captur I
Crossover 1.2 ENERGY TCe 118KM 87kW
Jazda bez ECO z Wolina do Gdańska 5,8l/100 średnie dynamiczne po mieście 7,5l/100 ale na PB 98 niestety na PB 95 o litr więcej, liczyłem na mniejsze spalanie.
7,3
Renault Captur I
Crossover 0.9 Energy TCe 90KM 66kW
spalanie w mieście 6,5-7 autostrada 8.5 średnie wychodzi ok 7,5
6,9
Renault Captur I
Crossover 1.2 ENERGY TCe 118KM 87kW
Gdyby nie wysokie spalanie na autostradach byłoby super.
8,5
Renault Captur I
Crossover 1.2 ENERGY TCe 118KM 87kW
Spalanie dramat !
5,2
Liczba komentarzy: 2
Renault Captur I
Crossover 0.9 Energy TCe 90KM 66kW
Nie jestem świeżo upieczonym kierowcą i od dnia zakupu tego auta, a kupiłam używany żeby nie stracić za dużo na wyjechaniu z salonu, myślałam jak jeździć ECO Capturkiem 0.9 TCe. Dziś jestem bardzo zadowolona z zakupu. Nie spodziewałem się takich możliwości w oszczędności na stacji paliwa. Mieszkam na obrzeżach miasta i pokonuję codziennie około 50km do pracy i z powrotem, więc zdecydowałam się na montaż instalacji LPG, teraz bez problemu mieszczę się w 5.5-5.9l/100km LPG Jeżdżę zawsze używając trybu ECO i Start-Stop, brawo Renault ! Niedługo po zakupie wymieniłam olej na nowość ELF 900 FTX 0W20 wystarcza na 40tyś km i opony Michelin Cross Climate bo po co zmieniać na zimówki, mogę jeździć cały rok oszczędniej, odpadają mi kłopoty i koszty z wymianą. Mój rekord to 4.2 l/100km LPG w trasie autostradą z Poznania do Łodzi, pokonaną w nocy, jadąc 90 km/h, równo z TIRami, wykorzystując umiejętności ECO jazdy za nimi.
9,0
Renault Captur I
Crossover 0.9 Energy TCe 90KM 66kW
Skoro samochód jest taki, to myślę, że jedynym problemem mogą być koszty ewentualnych grubych napraw. Np. części, które zużywają się w trakcie traktowania samochodu po terenowemu. Auto jest bajecznie tanie jeśli chodzi o benzynę. Ubezpieczenie...też niedrogie. Zdążyłem się zorientować też, że opony zimowe też są z różnego przedziału cenowego.
Renault Captur I Crossover