Szukaj

Raporty zużycia paliwa Renault Captur I Crossover

pb - zużycie paliwa dla silnika 0.9 Energy TCe 90KM 66kW (w l/100km)
Średnie zużycie
6,3
Deklaracja producenta
5,0
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
7,6
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
6.1
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
7.7
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
5.1
lpg - zużycie paliwa dla silnika 0.9 Energy TCe 90KM 66kW (w l/100km)
Średnie zużycie
5,2
Deklaracja producenta
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
5.5
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
5.9
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
4.2

Lista raportów zużycia paliwa (58)

7,4
Renault Captur I
Crossover 0.9 Energy TCe 90KM 66kW
Poza paliwem, płynem do spryskiwaczy i drogimi kosmetykami do pielęgnacji- zero wydatków. Ale to nic niezwykłego, w końcu nowe auto.
6,7
Liczba komentarzy: 1
Renault Captur I
Crossover 0.9 Energy TCe 90KM 66kW
Poza miastem, a szczególnie na autostradach [CZECHY, AUSTRIA] zużycie na dłuższych odcinkach od 4,3 l/100. Przejazd 800 km bez tankowania nie stanowi problemu i jeszcze 10 litrów w zbiorniku pozostaje. Tutaj się sprawdza tempomat.
7,1
Renault Captur I
Crossover 0.9 Energy TCe 90KM 66kW
6,7
Renault Captur I
Crossover 0.9 Energy TCe 90KM 66kW
Samochód nie do miasta. Może na długich równych odcinkach (wtedy schodzę do ok. 6.3l), ale jeżdże głównie na krótkich odcinkach po ostrych górkach i trudno zejść poniżej 8l. Na początku jeszcze starałem się być eko, ale mam krótkie kursy zwykle w pośpiechu więc wciąż oscyluję wokół 9l. Niestety. Przy 90km/h po płaskim 4,5l jest jak najbardziej do zrobienia. Tylko kto tak jeździ? ;)
7,0
Renault Captur I
Crossover 0.9 Energy TCe 90KM 66kW
Silnik w warunkach miejskich (warszawskich, ale rzadko w korkach) sprawdza się jako tako. Nie jest formułą w ruszaniu spod świateł, ale jego dynamika na tle innych aut Polaków wystarcza, żeby nie być na końcu, da radę być nawet pierwszym. Jest nieznacznie bardziej żwawy w trybie bez Eco i wtedy spalanie (w trybie miejskim) wzrasta o niecały litr, czyli tyle, ile można dopłacić. Ładnie sobie radzi z prędkościami do 50km/h, potem moc znacznie spada i wyprzedzanie przy 90km/h aucie jest frustrujące, na trasie potrzeba duuużo zapasu z naprzeciwka, by zdążyć bezpiecznie zjechać na swój pas. Spalanie na trasie - do 80km/h poniżej 5.0, im szybciej tym więcej bierze - powyżej 100km/h nagle wskazania komputera zaskakują ponad 7 litrami! Podane przeze mnie 7.4-Warszawa z reguły po przelotowych trasach z prędkościami 70-80km/h z trybem Eco, bez niego 8.1-8.2, 8.5 notowałem w okresie zimowym. Auto/Stop działa jak chce, nie ma reguły, zakładam że komputer wie lepiej kiedy może wyłączyć silnik (przez względy turbiny). Dynamika zdecydowanie wystarczająca dla kobiety lub jako auto drugie w rodzinie. Dla żądnych mocy - niestety, na pewno nietrafny wybór. Autko nadgania za to swoim wyposażeniem standardowym, cenami dodatkowego i nieporównywalną w tej klasie estetyką wnętrza.
6,5
Renault Captur I
Crossover 0.9 Energy TCe 90KM 66kW
Przejechane 2000 km w różnym terenie, głównie teren podgórski, jazda bardzo oszczędna - "lekka noga". Chyba nie jest źle jak na gabaryty samochodu i tak mały silnik - 0.9 TCe. W mieście nie będzie oszczędny.
8,8
Renault Captur I
Crossover 0.9 Energy TCe 90KM 66kW
9 litrow miasto, trasa 7 z wszystkimi systemami oszczedzania, ta opinia z 6 litrami to chyba salon pisal - pozdrawiamy.
5,5
Renault Captur I
Crossover 0.9 Energy TCe 90KM 66kW
miasto 6,0-6,9 trasa 4,6 średnio 5,9-6,2 zależy czy w trybie ECO, czy z klimą i czy tryb START/STOP jest aktywny pewne uwarunkowania (temperatura zewn, temperatura silnika, itp.)nie zawsze uaktywniają system START/STOP
Renault Captur I Crossover