Silnik w warunkach miejskich (warszawskich, ale rzadko w korkach) sprawdza się jako tako. Nie jest formułą w ruszaniu spod świateł, ale jego dynamika na tle innych aut Polaków wystarcza, żeby nie być na końcu, da radę być nawet pierwszym. Jest nieznacznie bardziej żwawy w trybie bez Eco i wtedy spalanie (w trybie miejskim) wzrasta o niecały litr, czyli tyle, ile można dopłacić. Ładnie sobie radzi z prędkościami do 50km/h, potem moc znacznie spada i wyprzedzanie przy 90km/h aucie jest frustrujące, na trasie potrzeba duuużo zapasu z naprzeciwka, by zdążyć bezpiecznie zjechać na swój pas. Spalanie na trasie - do 80km/h poniżej 5.0, im szybciej tym więcej bierze - powyżej 100km/h nagle wskazania komputera zaskakują ponad 7 litrami! Podane przeze mnie 7.4-Warszawa z reguły po przelotowych trasach z prędkościami 70-80km/h z trybem Eco, bez niego 8.1-8.2, 8.5 notowałem w okresie zimowym. Auto/Stop działa jak chce, nie ma reguły, zakładam że komputer wie lepiej kiedy może wyłączyć silnik (przez względy turbiny). Dynamika zdecydowanie wystarczająca dla kobiety lub jako auto drugie w rodzinie. Dla żądnych mocy - niestety, na pewno nietrafny wybór. Autko nadgania za to swoim wyposażeniem standardowym, cenami dodatkowego i nieporównywalną w tej klasie estetyką wnętrza.