Szukaj

Raporty zużycia paliwa Porsche Panamera I

Podsumowanie 21 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Porsche Panamera I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
15,3
91,93 zł
1
14,1
84,72 zł
4
14,2
85,32 zł
4
12,9
77,51 zł
2
14,6
87,43 zł
2
15,4
92,29 zł
5
16,3
97,94 zł
1
Pokaż więcej silników
Silniki Diesla Porsche Panamera I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
7,2
43,62 zł
2
Silniki Hybrydowe Porsche Panamera I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów

Zużycie paliwa Porsche Panamera I – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Lista raportów zużycia paliwa (21)

6,3
Liczba komentarzy: 1
Porsche Panamera I
Liftback 3.0 V6 250KM 184kW
Poprzedni raport który dodałem z spalaniem 12 l/ 100km dotyczy maksymalnego spalania w dużych korkach takich jak gdzie do przejechania 15km potrzeba 1.5 godziny Średnie spalanie u mnie z ostatnich 10tys km to 8l Auto użytkowane głównie w mieście
8,0
Porsche Panamera I
Liftback 3.0 V6 250KM 184kW
13,4
Porsche Panamera I
Liftback 4.8 V8 400KM 294kW
Ciężko sklasyfikować. Jak pisałem wcześniej, trzeba się przygotować na spore koszta
12,7
Porsche Panamera I
Liftback 4.8 V8 400KM 294kW
Jak na silnik 4,8 litra przy spokojnej jeździe 10//100,to chyba bardzo dobrze.
12,8
Porsche Panamera I
Liftback 4.8 V8 430KM 316kW
13,0
Porsche Panamera I
Liftback 4.8 V8 430KM 316kW
16,3
Porsche Panamera I
Liftback 4.8 V8 500KM 368kW
19,7
Porsche Panamera I
Liftback 4.8 V8 500KM 368kW
14,5
Porsche Panamera I
Liftback 4.8 V8 400KM 294kW
Gdy lekko obchodzimy się z pedałem gazu, skrzynia biegów robi dobry użytek z momentu obrotowego, zmieniając biegi góra przy 2 tysiącach obrotów. Jeżdżąc tak, możemy nawet w mieście spalić mniej niż 18 l na setkę (w trasie bez trudu da się zejść nawet do 12 l), a pasażerowie prawdopodobnie uwierzą, że mają do czynienia z typową luksusową limuzyną - szczególnie że zawieszenie całkiem nieźle radzi sobie z nierównościami, a do kabiny dociera jedynie lekki i przyjemny dla ucha warkot silnika. Choć ceną rozpoczynającą się od 690 tys. zł Panamera konkuruje z topowymi odmianami BMW 7 (760i) czy Mercedesa S (AMG), to moim zdaniem charakterem znacznie bliżej jej do sportowych limuzyn pokroju BMW M5 czy Audi RS6. Gdziekolwiek byśmy ją jednak umiejscowili, i tak pozostanie ona samochodem zupełnie bezkonkurencyjnym, bo tak sportowej limuzyny nie przygotował jeszcze żaden ze wspomnianych producentów. Panamera, szczególnie w wersji Turbo, bez wątpienia zasługuje na honorowe miejsce w panteonie Porsche, bo zapewnia frajdę z jazdy, jakiej nie powstydziłoby się 911, i to dla dwa razy większej liczby pasażerów.
16,7
Porsche Panamera I
Liftback 3.6 V6 300KM 221kW
Jak na takie auto to moim zdaniem ceny przeglądów i części to pikuś przy radosci z jazdy tym samochodem .
Porsche Panamera I