Szukaj

Zużycie paliwa Porsche Cayenne – wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:

Najnowsze raporty Porsche Cayenne

8,1
Porsche Cayenne I
SUV 3.0D Tiptronic S 240KM 177kW
Mam podniesioną moc na okolice 300ps, po tym spalanie znacznie spadło Ten silnik nie lubi krótkich odcinków, na krótkich dystansach potrafi pokazać 12l i więcej, a w trasie nawet bardzo dynamiczna jazda to max 10l Przy bardzo szybkiej jeździe na krótkich dystansach (do 30km) potrafi spalić nawet 16l Za to w trasie z ciężarowymi 6,3l, przy 140 8l, przy większych prędkościach 10l Średnio z 20tys to 10l jeżdżę najczęściej 30-40km krajowymi drogami z ciężką nogą Przed podniesieniem paliła średnio 12l, przy delikatnej 10l, rekordowo w trasie z tirami 8l Podniesienie mocy zmniejszyło spalanie o 2l
8,1
Porsche Cayenne I
SUV 3.0D Tiptronic S 240KM 177kW
Mam podniesioną moc na okolice 300ps, po tym spalanie znacznie spadło Ten silnik nie lubi krótkich odcinków, na krótkich dystansach potrafi pokazać 12l i więcej, a w trasie nawet bardzo dynamiczna jazda to max 10l Przy bardzo szybkiej jeździe na krótkich dystansach (do 30km) potrafi spalić nawet 16l Za to w trasie z ciężarowymi 6,3l, przy 140 8l, przy większych prędkościach 10l Średnio z 20tys to 10l jeżdżę najczęściej 30-40km krajowymi drogami z ciężką nogą Przed podniesieniem paliła średnio 12l, przy delikatnej 10l, rekordowo w trasie z tirami 8l Podniesienie mocy zmniejszyło spalanie o 2l
8,1
Porsche Cayenne I
SUV 3.0D Tiptronic S 240KM 177kW
Mam podniesioną moc na okolice 300ps, po tym spalanie znacznie spadło Ten silnik nie lubi krótkich odcinków, na krótkich dystansach potrafi pokazać 12l i więcej, a w trasie nawet bardzo dynamiczna jazda to max 10l Przy bardzo szybkiej jeździe na krótkich dystansach (do 30km) potrafi spalić nawet 16l Za to w trasie z ciężarowymi 6,3l, przy 140 8l, przy większych prędkościach 10l Średnio z 20tys to 10l jeżdżę najczęściej 30-40km krajowymi drogami z ciężką nogą Przed podniesieniem paliła średnio 12l, przy delikatnej 10l, rekordowo w trasie z tirami 8l Podniesienie mocy zmniejszyło spalanie o 2l
13,1
Porsche Cayenne I
SUV 4.8 V8 S 385KM 283kW
1. Średnio 12,5L / 100 km, przy przepisowej jeździe na drodze 80% trasa / 20% miasto 2. Minimalne jakie mi wyszło to 11,85L/100 km na trasie, ekspresówka + autostrada. Gdyby nie "dynamiczne" przyspieszenia zapewne dałoby rade zejść do 11L. 3. Maksymalnego jeszcze nie testowałem w pełnej krasie. No ale butując go na sporcie, zapewne i 20 przekroczy. W rozliczeniu rocznym wychodzi najtaniej spośród innych suvów. Dlaczego? Bo 3.0 tdi touareg wymaga serwisu częściej niż ja myje zęby w ciagu tygodnia a przy prędkości 130 km/h na trasie pali 13-14L ropy ( a porszak 12L).
20,0
Porsche Cayenne I
SUV 3.2 i V6 24V 250KM 184kW
Pali jak SMOK... Silnik 3.2 jest zdecydowanie za mały do tej budy. Jeśli nie jezdzisz przepisowo to zdecydowanie odpuść sobie 3.2 . Samochód w trasie jest ekonomiczny max do 100km/h wtedy idzie zrobić około 190km na 33 litrach gazu (butla 40l w m-cu koła wieksza nie wejdzie) podkreślam że te 190 km to jest wartość maksymalna. Przy prędkościach autostradowych po 150km trzeba szukać stacji benzynowej. W mieście spalanie na poziomie 20 litrów gazu to jest minimum. Zasięg max 150km...czasem i po 120km trzeba było tankować gaz. W samochodzie mam 20 calowe felgi z okonami 275/40 R20. Koszt użytkowania pojazdu jest porównywalny z kosztem przeciętnego diesla o pojemności 2.0 który by palił około 10 lirów. Jesli chodzi o walory jezdne ... samochód bardzo wygodny. Zdecydowanie polecam ... ACZKOLWIEK jesli lubisz BARDZO dynamiczną jazdę i nie boisz sie usterek to muszisz szukać 4.5 a nie 3.2. pozdrawiam
10,4
Porsche Cayenne II
SUV Facelifting 4.2 D 385KM 283kW
Dałem mamie poprowadzić i zrobiła 7,8l/100km na trasie więc da się, u mnie codzienna jazda tryb mieszany, więcej miasta i aglomeracji, ostatnie 10kkm przy średniej prędkości z całości 44km/h to spalanie 12,3l/100km
Dziennik kosztów dla Porsche Cayenne
Średni koszt przejechania 100 km
174,00 zł
13,3
l/100km
Zobacz dzienniki
13,9
Porsche Cayenne I
SUV 3.6 290KM 213kW
W trasie da się zejsc do 10.l l + do tego dopala koło 2.5-3 l benzyny do gazu przy prędkości 100km na godzine, w mieście tragedia 18 l + do tego dopala koło 5-6l benzyny . Niema sensu montować gazu bo wychodzi z 15 zł taniej na 100km . Zrobilem 50 tyś na gazie .
9,4
Porsche Cayenne II
SUV 3.0 S Hybryda 380KM 279kW
Zaskakująco niskie spalanie, ale jeżdżę w trybie pozamiejskim na mazurskich drogach. 8,5 litra w trasie bez problemu do osiągnięcia. Na autostradzie spalanie większe, ale samochód ma swoje gabaryty. Serwis bardzo tani, części dostępne. Mam bez problematycznej pneumatyki, więc nic się nie psuje. Zdecydowanie lepszy i bezpieczniejszy zakup niż diesel. Samochód ma już 250 tys w kołach, a jeździ jak nowy.
10,4
Porsche Cayenne II
SUV 3.0 S Hybryda 380KM 279kW
Jak na tak duże i ciężkie auto ze stałym napędem 4x4 spalanie niewielkie, porównywalne z dieslem, a osiągi duuużo lepsze. Autostrada 140 km/h 10 litrów, 170-180 km/h - 13 litrów. Jazda po mieście 11 litrów, spokojna jazda poza miastem okolice 8 litrów. 90% części eksploatacyjnych pasuje z vw touarega, więc ceny są niskie, dostępne oryginały i zamienniki. Przejechane ponad 300 tys km bez większych usterek.
14,0
Porsche Cayenne II
SUV Facelifting 3.6 V6 440KM 324kW
Auto pali dużo, ale wpływ na to ma masa auta i moc. Spalanie na trasie ok. 12-13 l. miasto ok. 17 l przy średnim ruchu. Korki, krótkie odcinki min. 20 l. Średnie spalanie przy przeważającej trasie wychodzi 14 l.
Porsche Cayenne