Szukaj

Zużycie paliwa Peugeot Boxer – wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:

Najnowsze raporty Peugeot Boxer

11,4
Peugeot Boxer III
Furgon 3.0 HDi 180KM 132kW
Nie mogę tutaj na stronie ustalić typu auta, w każdym razie ja jeździłem plandeką - międzynarodówką, 3,2m wysokości, 10-paletowy, spalanie będzie wiadomo całkiem inne niż w blaszaku. Przy jeździe na trasie 100km/h, czasem autostrada, czasem jakaś nationalka, gdzie co chwila miejscowość, spalanie na początku 12~12.3l/100km, z czasem, gdy nabrałem doświadczenia udało mi się schodzić do 11.2~11.4l/100km. Jeśli chodzi o auto to bajka, świetny silnik, mocny, przyjemny, jak dla mnie to precyzja prowadzenia na wysokim poziomie, wygodna kierownica, dobre lustra, genialne jest wbudowane radio w nowych wersjach, wygoda przeglądania plików na pendrivie super. Wady też oczywiście ma, świrująca czasem elektronika, jak to u francuza. Autko z 2014r, 3.0 180 KM.
14,2
Peugeot Boxer III
Furgon 2.2 HDi 150KM 110kW
MAM GO OD NOWOŚCI JEDYNY PROBLEM TO CZASEM GLOSNIEJ DZIALAJACE WSPOMAGANIE - OCZYWISCIE W SERWISIE TWIERDZA ZE NIC SIE NIE DZIEJE PEWNIE PO GWARANCJI KAŻĄ TO WYMIENIC:) . I PO 3 MIESIACACH PRZESTAL SIE WYPALAC FILTR CZASTEK STAŁYCH. TERAZ PO ROKU UŻYTKOWANIA SREDNIE SPALANIE NA DYSTANCIE 16500KM WYNOSI 11.4l/100km GŁOWNIE W MIEŚCIE, MAXYMALNI ZCHAJCOWAŁ 21.8 PO TRASIE ALE PRZY SREDNIEJ PREDKOSCI PONAD 140KM/H WIEKSZA CZESC TRASY PONAD 170KM/H MAXYMALNA PREDKOSĆJAKA JAKĄ OSIĄGNĄ TO NIECAŁE 190. FAJNY SAMOCHÓD WYMIARY H2 L3 JUZ ZAMÓWIŁEM NOWEGO W MAXIE H3 L4 ALE Z SILNIKIEM 2.0 163KM ZOBACZYMY ILE TEN BĘDZIE PALIŁ
12,5
Liczba komentarzy: 1
Peugeot Boxer II
Podwozie pojedyncza kabina 3.0 HDi 157KM 115kW
Nadmienie iz jest to pojazd z silnikiem 180 KM (Euro 5), zabudowa plandeka , kabina sypialna na dachu. Teraz kilka slow o tych pojazdach : Z racji tego , iz na Firmie mam ich 8 opisze kazdego po kolei. Nie wiem jak wypadaja inne auta, ale mam 2 Renowki Mastery w ktorych oprocz przegladow nie robimy nic. Nie ukrywam m ze auta srednio robia ok 800 km/ dziennie. Boxer nr1 : Przebieg 230.000km naprawy : 360km (spalona swieca zarowa) - za naprawde zaplacilem 360zl, zenada..., przebieg 112 000 km - wymiana podkladek pod amortyzatory + przednich lozysk (koszt ok 3000 zl) , 190 000km - wymiana sondy lambda (auto unieruchomione w Szwajcarii), 230 000km wymiana turbiny (auto unieruchomione w Danii) Boxer nr 2 przebieg 120 000km. Naprawy : 71 000 km wymiana turbiny , 95 000km wymiana elektrozaworu turbiny m 112 000km wymiana kolejnej turbiny (auto unieruchomione w Niemczech) Boxer nr3 78.000 km naprawy : 2000 km wyciek plynu wspomagania ukl. kier. (wymiana opaski...), 75 000km - wymiana turbosprezarki (udalo sie zjechac do serwisu) Boxer nr 4 21 000 km UWAGA !! Przebieg 30km - wymiana elektrozaworu turbiny (5 dni unieruchomione) , 19.000 km - WYMIANA TURBOSPREZARKI Boxer nr 5 25.000km naprawa : 19.000km Wymiana uszczelniacza walu i turbiny ,zenada... Boxer nr 6 39.000km narazie procz palacych zarowek nic Boxer nr 7 17.000km narazie nic Boxer nr 8 19.000km narazie nic ZLOM ZLOM ZLOM ZLOM !!!! Zaoszczedzisz na paliwie to przestoisz w serwisie.
9,0
Peugeot Boxer I
Furgon 2.8 TD 130KM 96kW
furgon. niski, krotki. w wersji silnikowej 2.8 jezdzi sie tym dosc przyjemnie. chociaz zestopniowanie skrzynki jest dosc dziwne - duza dziura miedzy 4 a 5. brakuje 6 biegu - jesli ktos lata duzo po autostradach. spalanie zalezy generalnie od stylu jazdy. to moze byc bardzo oszczedne auto - jak na busa - jesli jezdzi sie po polskich drogach z przepisowymi predkosciami i bez agresywnego wyprzedzania. natomiast bardzo rosnie gdy goni sie po autostradzie probujac utrzymywac licznikowe 120-130. wtedy robi sie maly wir w baku i zbiornik paliwa juz wcale nie jest taki duzy :) sa zamienniki. sa czesci uzywane. utrzymanie tego auta kosztuje tyle samo co porownywalnych pojazdow konkurencji. tym bardziej, ze popularne busiki maja ze soba wszak duzo wspolnego :)
7,2
Peugeot Boxer II
Furgon 2.2 HDi 120KM 88kW
Przetestowane na trasie 1900km. Z Gdańska do Niemiec na pusto. Z Niemiec do Gdańska cały załadowany. Do Niemiec prędkość 80-100 z Niemiec do Polski 120-130. Średnie spalanie na tej trasie (tankowany do pełna, dzielony przez kilometry) to 6,7l ropy. LH3 (Średni)
10,5
Peugeot Boxer II
Furgon 2.2 HDi 120KM 88kW
samochód ma obecnie 160kkm komputer zaniża spalanie o minimum 1,5 litra dlatego mimi że komp pokazuje mi 7 l na stacji okazuje się że wychodzi 8,6 1000 km i dolewka 85,5 litra paliwa to jest wynik przy średniej prędkości wg komputera 52 km/h poza miastem obroty silnika do 2200 - niestety to zamula silnik przy jeździe po autostradzie do 120 km trzeba liczyć 10,5-11,5 i za każde 10 km więcej 1 literek wzwyż wersja h2 l3
10,3
Peugeot Boxer III
Furgon 2.2 HDi 130KM 96kW
BARDZO WYSOKIE SPALANIE W STOSUNKU DO POPRZEDNIEGO MODELU, W 2015 KUPIŁEM 2 NOWE BOXERY I OBYDWA PALĄ IDENTYCZNIE, W TRASIE DO 90KM/H 8,5, PRZY 110KM/H WYCHODZI NAWET 13, W STARSZYM MODELU SPOKOJNIE 7,5. DLA PORÓWNANIA TRANSIT 2015 L4H3 ŚREDNIO 7,5L. SPECJALNIE KUPOWAŁEM BOXERY LICZĄC NA NISKIE SPALANIE A TU NIESTETY TRZEBA JEŹDZIĆ JAK Z JAJKAMI.
13,3
Peugeot Boxer II
Podwozie pojedyncza kabina 3.0 HDi 157KM 115kW
Te 10 litrów mało realne, czasami komputer pokaże tą dychę z hakiem ale na kotko, zwykle 12-14 litrów, gdyby ktoś chciał poszaleć na autostradzie, chociaż nie ma jak bo u nas jest to czołg z izotermą, to może spalić i te 16-18 litrów, spalanie podaje według komputera.
9,0
Peugeot Boxer II
Furgon 2.2 HDi 120KM 88kW
Zuzycie paliwa do 100km/h rewelacja od 7 do 9 litrów z 500kg na kipie, na autostradach mniej sympatycznie bo 11-12 litrów. Zawieszenie mało trwałe, drążki ukł kierowniczego robione po 25kkm :/ przeglady 1200 brutto wiec sporo. cd napraw do zawór EGR zepsuty po 70kkm wiec tez troche lipa ale nic wiecej sie nie popsuło wiec moze poprostu miałem pecha.
14,4
Peugeot Boxer II
Podwozie pojedyncza kabina 3.0 HDi 157KM 115kW
Masakra! Kupując ten samochód miałem nadzieję na niższe spalanie. Do prędkości 90 km/h spala tyle samo co w mieście i oscyluje w granicach 13 - 13.5 litra, ale powyżej tej prędkości trzeba się liczyć z większym wydatkiem na paliwo: 100 km/h - ok. 14,5 litra, 110 km/h - ok. 16 litrów. Dla porównania nowy Master z silnikiem 150 konnym przy prędkości 110 km/h zjadł mi tylko 13 litrów.
Peugeot Boxer