Szukaj

Raporty zużycia paliwa Peugeot 508 I SW

Podsumowanie 146 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Peugeot 508 I SW
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
7,6
45,41 zł
29
Silniki Benzynowe Peugeot 508 I SW
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
8,0
24,67 zł
1
Silniki Diesla Peugeot 508 I SW
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
4,8
28,65 zł
13
5,7
34,24 zł
4
4,9
29,63 zł
6
5,4
32,54 zł
6
5,8
34,73 zł
28
6,4
38,26 zł
50
8,4
50,59 zł
9
Pokaż więcej silników

Lista raportów zużycia paliwa (146)

4,0
Peugeot 508 I
SW 1.6 e-HDi FAP 112KM 82kW
Trasa Kraków - Ustka plus trochę kręcenia się nad morzem. 1657km, w tym ok 500 po A1 (połowa z prędkością na tempomacie 150 km/h, połowa stałe 120 km/h). Reszta, czyli drogi krajowe i ekspresówki zakres 90-110 km/h. Ok 600 km z całej trasy zrobione w deszczu. Auto mocno załadowane: kierowca + ok 200 kg bagażu.
4,1
Peugeot 508 I
SW 1.6 e-HDi FAP 112KM 82kW
Przez niespełna 3 lata tylko eksploatacja i paliwo.
8,2
Peugeot 508 I
SW 1.6 THP 156KM 115kW
Spalanie jak na tą moc wychodzi bardzo dobrze. I na spalaniu kończą się niskie koszty utrzymania tego samochodu. Mnóstwo drogich w likwidacji usterek i skandaliczna obsługa w ASO...
4,8
Peugeot 508 I
SW 2.0 HDi FAP 140KM 103kW
Bardzo ekonomiczny silnik. Miasto 5.5l, cykl mieszany 4.8l. Trasa (autostrada) 5.2l.
6,8
Peugeot 508 I
SW 2.0 HDi FAP 163KM 120kW
Akceptowalne. Serwis ograniczał się właściwie do czynności standardowych. Tu przypomina mi się jeszcze jedna historia związana z ASO. Zgłosiłem rdzawy nalot na siłownikach elektrycznej klapy bagażnika (nie zabezpieczono ich przy obsłudze serwisowej) i ku mojemu zdziwieniu zostały wymienione na nowe. Bez sensu, ale logika ASO wymyka się poza ramy racjonalności.
5,8
Peugeot 508 I
SW 2.0 HDi FAP 163KM 120kW
Samochód ekonomiczny. Posiada bardzo dobre przyspieszenie. Na jednym baku paliwa spokojnie można pokonać ponad 1200 km. Szczerze Polecam!
Dziennik kosztów dla Peugeot 508 I SW
Średni koszt przejechania 100 km
39,00 zł
6,6
l/100km
7,8
l/100km
Zobacz dzienniki
6,0
Peugeot 508 I
SW 2.0 HDi FAP 140KM 103kW
Wielki wpływ gdzie tankujemy i jak jeździmy. Po przetestowaniu wielu stacji ,tankuję na Auchan i przejeżdżam ok 100km więcej na baku( sprawdzone też na octavii i citroenie C5). Zimą cykl mieszany 6,5l/100km latem 5,4l/100km Ciężko tym autem jeździć powoli ,bo świetne zawieszenie i silnik. Gdy jadę szybko trasą spala nawet 7,5 litra, gdy zgodnie z przepisami ok 5,1l/100, głównie jeżdże po mieście bez korków i zimą 6,4l/100, gdy ciepło to 5,4l/100. tankuję co 1100- 1300km, Zmiana stacji podnosi zużycie paliwa.
5,8
Peugeot 508 I
SW 2.0 HDi FAP 140KM 103kW
Tania eksploatacja, nic sie nie psuje. Wymiana w serwisie całości hamulców(klocki , tarcze) to 850zł. Przeglądy co 30tys km, rożrząd co 160tys km. Paliwa mało pije. Po przetestowaniu wszystkich markowych stacji , teraz leję tylko na Auchan i przejeżdżam o 100km więcej na baku ,niż po firmowych. Tankuję co 1200-1300km.
6,7
Peugeot 508 I
SW 2.0 HDi FAP 163KM 120kW
Na chwilę obecną jest ok. Spalanie 8,5 miasto, trasa min 5, drogi szybkiego ruchu/autostrady(130-140) ok 6,5, 160-180 ok 8. Przeglądy duża rozbieżnośc aso - drugi przegląd al krakowska 1500 w jankach 950 pln. Przeglądy co 30kkm, ale filltry warto wymieiniać wcześniej niż zaleca producent
7,5
Peugeot 508 I
SW 1.6 THP 156KM 115kW
Z ostatnich 10 tys. z przewagą miasta wychodzi 8,5. Samo miasto (Wrocław) w zależności od korków. W czasie ferii przy braku korków 9, w korkach bez problemu dobija do 11. Trasa z ostatniego weekendu z Wrocka do Dziwnowa (większość S3) 5 osób plus bagaże - ja wykręciłem w tamtą stronę 7,5, żona wracała i zbiła całość do 6,8 (przy prędkościach do 140km/h). Ostatnie kilka lat jeździłem dieslami 1,9 i 2.0 - tam da autostradzie przy 160 paliły 6,5, a Peugeot w benzynie przy 160 weźmie powyżej 8. Generalnie polecam auto
Peugeot 508 I SW