Szukaj

Raporty zużycia paliwa Peugeot 406 Kombi

Podsumowanie 215 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Peugeot 406 Kombi
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
8,4
50,34 zł
8
8,9
53,21 zł
5
8,8
52,88 zł
16
6,9
41,35 zł
1
8,5
50,80 zł
9
10,0
59,92 zł
3
8,6
51,39 zł
4
9,7
57,98 zł
4
9,4
56,33 zł
1
Pokaż więcej silników
Silniki Benzynowe Peugeot 406 Kombi
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
10,5
32,76 zł
5
10,7
33,38 zł
1
9,6
29,95 zł
8
10,0
31,34 zł
11
10,3
32,27 zł
11
11,7
36,50 zł
1
9,9
30,73 zł
2
14,1
43,99 zł
1
Pokaż więcej silników
Silniki Diesla Peugeot 406 Kombi
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
5,3
32,31 zł
1
6,5
39,55 zł
15
6,6
40,04 zł
21
6,2
38,05 zł
73
6,5
39,51 zł
5
7,2
43,90 zł
9
Pokaż więcej silników

Lista raportów zużycia paliwa (215)

7,7
Peugeot 406
Kombi 1.8 16V 116KM 85kW
8,1
Peugeot 406
Kombi 2.0 16V 136KM 100kW
Spalanie ok 8/9 litrow na 100km co mnie pozytywnie zaskoczylo.
10,7
Peugeot 406
Kombi 2.2 16V 158KM 116kW
Koszta utrzymania w normatywnym poziomie.Częsci w wielu zamiennikach i rozsądnych cenach...oprócz przepustnicy ( 850zł ) i wariatora ( 1.300 )
10,6
Peugeot 406
Kombi 1.8 16V 116KM 85kW
Wbrew pozorom to auto jest dość tanie w utrzymaniu. Średnio na tydzień wydaję jakieś 100zł (trochę wody + pełny bak LPG 48l). Pozwala mi to przejechać bezproblemowo 400km, a nawet więcej. Części zamienne można kupić bardzo tanio.
11,4
Peugeot 406
Kombi 2.0 16V 136KM 100kW
Auto wszystkim znane. Silnik RFN klimatronic, wszystko podgrzewane i elektryczne etc etc. Jak ktos ma lekkie buty to auto super. Do predkosci powyzej 160 km/h ( mowa o autostradach ) raczej sie nie nadaje Primo- spalanie. secondo komfort podróży. Srednio auto pali zirca about 9,7-10 ltr LPG przy jezdzie mieszanej po drogach krajowych. Autostrada jak wspomniałem to już 15-16 ltr na 100 km. Kiedys mialem A6 2.8 193KM i przy 160 palila 14 ltr LPG. Super woz ze super spalaniem V max 120 km/h
9,7
Peugeot 406
Kombi 1.8 16V 110KM 81kW
Stałe zużycie na poziomie około 10l LPG. Ani nie udało się nigdy zejść poniżej 9, ani tez nie wziął więcej niż 11, bez względu na prędkość, ilość osób, klime czy warunki jazdy. Od tankotania do tankowania stabilnie poniżej 10l, dodać litr oleju na 2tys. km ;] Auto bardzo wygodne, za to silnik za słaby do tej masy i lpg.
Dziennik kosztów dla Peugeot 406 Kombi
Średni koszt przejechania 100 km
50,67 zł
6,9
l/100km
14,0
l/100km
5,4
l/100km
Zobacz dzienniki
6,5
Peugeot 406
Kombi 2.0 HDi 109KM 80kW
Jak na te rozmiary auta - bardzo przestronne kombi + automat spalanie jest BDB. Miałem wiele diesli, ten oprócz spalania w okolicach 6L jest również dynamiczny. Na skrzyni automatycznej - moment i jadę 150km/h. Bardzo dynamicznie się wyprzedza, Nawet w silne mrozy nie mam problemu z odpalaniem, Klimatyzacja jakby wogóle nie miała wpływu na spalanie...choć zima faktycznie pali jakby mniej :) Olej pełen syntetyk - wymieniany co 20tys. nie ubywa mi ani kropli. Silnik naprawdę...mim zdaniem najlepszy z najlepszych. Wkurzają drobne usterki, zdechł mi centralny zamek, i elektryczna szyba pasażera...może drobnostki, jeszcze nie sprawdziłem. Bez FAP'a, bez dwumasy. A sama blacharka aż dziwie się...w prau miejscach porysowane / zdarty lakier ale rdza się nie wdaje. Auto mimo iz juz stare to bez grama rdzy! Szok :)
6,2
Peugeot 406
Kombi 2.0 HDi 109KM 80kW
Mało pali, ale koszty utrzymania nie są specjalnie niskie z powodu drobnych usterek które się zdarzają. Jest na pewno tańszy w utrzymaniu od nowych konstrukcji (brak FAP i relatywnie tania dwumasa), ale osobie zarabiającej 1200 na rękę bym go nie polecił.
8,2
Peugeot 406
Kombi 2.2 16V 158KM 116kW
Jak w każdym samochodzie. Jak dbasz i wkładasz to będzie jeździł i jeździł, jak zaniedbujesz to się mści. Ja zakupiłem auto w okazyjnej cenie od emerytowanego wojskowego, który był głuchy bo całe życie pracował na lotnisku więc nie słyszał wielu stuków, puków, klepania wariatora itp. Poza tym u mnie w aucie musi być wszystko na tip top więc nie oszczędzam na naprawach. No to po kolei: Na dzień dobry po zakupie duży przegląd z wymianą wszystkich płynów, filtrów, tarcz hamulcowych z przodu, nabijanie klimy i mnóstwo innych drobnych rzeczy. kilka miesięcy później trochę grubsze rzeczy, pompa wspomagania, wentylator chłodnicy, amory tył. Później ten nieszczęsny wariator faz rozrządu. Następnie pasek klinowy plus rolki i napinacze. Zawieszenie przód, właściwie całość. Wypalony tłumik końcowy (założyłem na zamówienie z kwasówki bo nie ma zamienników a nowy z ASO kosztował tyle samo). Do zrobienia jeszcze sprzęgło bo tarcza się zwichrowała i trzęsie autem przy ruszaniu. W sumie przez dwa lata włożyłem w to auto ok. 8 - 9 tyś.zł a jest jeszcze kilka rzeczy do zrobienia. Czy to dużo? Jak już pisałem na wstępie dla mnie auto ma być sprawne na tip top i zawsze dojechać tam gdzie chcę. Do tej pory Peugeot zjechał pół Polski i zawsze bez problemu docierał do celu i wracał z powrotem, więc jak najbardziej uważam że jest wart każdych zainwestowanych w niego pieniędzy. Spalanie wręcz nie do uwierzenia. Nie jeżdżę szybko ale też nie emerycko. Zdecydowana większość to jazda po mieście. Średnie na obecną chwile to 8,5l Miasto, zima, krótkie dystanse ok. 10l Trasa zgodnie z przepisami ok. 6,5l Trasa 140 - 160 km/h ok. 7,5l Trasa 200 i powyżej ok.14l (brak 6-biegu)
10,8
Peugeot 406
Kombi 1.8 16V 110KM 81kW
U mnie świetnie. Na LPG w mieście ok 12 l. Ale poza udało się zejść poniżej 8 l. Samochodem nie da się ścigać więc jazda ekonomiczna jest w pewien sposób wymuszona. Tak powyżej 10 km/h niż mówią przepisy i średnia wypada 9 l/100 (autostrada 130 jak kodeks przewiduję). Oleje normalnie. Części - dużo zamienników ale i markowe z promocji znajdą się w dobrej cenie (np. amortyzatory tył Monroe - 200 za kpl.). Łatwość wymiany części. Mechanicy nie narzekali. Samemu też można dużo zrobić zwłaszcza że silnik jest mało skomplikowany. W komorze silnika naprawdę dużo miejsca. Jest gdzie machać wkrętakiem i kluczem. Czasami się zastanawiałem czy do tego samochodu jest mechanik potrzebny. Trochę czasu, narzędzi i minimalne doświadczenie przy rozkręcaniu czegokolwiek wystarczą. A i dodałem dwa razy ceramizer do silników (koniecznie oryginalny). Efekt natychmiastowy.
Peugeot 406 Kombi