U mnie świetnie. Na LPG w mieście ok 12 l. Ale poza udało się zejść poniżej 8 l. Samochodem nie da się ścigać więc jazda ekonomiczna jest w pewien sposób wymuszona. Tak powyżej 10 km/h niż mówią przepisy i średnia wypada 9 l/100 (autostrada 130 jak kodeks przewiduję). Oleje normalnie. Części - dużo zamienników ale i markowe z promocji znajdą się w dobrej cenie (np. amortyzatory tył Monroe - 200 za kpl.). Łatwość wymiany części. Mechanicy nie narzekali. Samemu też można dużo zrobić zwłaszcza że silnik jest mało skomplikowany. W komorze silnika naprawdę dużo miejsca. Jest gdzie machać wkrętakiem i kluczem. Czasami się zastanawiałem czy do tego samochodu jest mechanik potrzebny. Trochę czasu, narzędzi i minimalne doświadczenie przy rozkręcaniu czegokolwiek wystarczą. A i dodałem dwa razy ceramizer do silników (koniecznie oryginalny). Efekt natychmiastowy.