I tutaj można się rozpisać... :) ogólnie tak jak wcześniej pisałem samochód waży 1500kg i silnik 2.0 potrafi spalić prawie tyle co 3.0... a jazda jest nieporównywalna.
3.0 benzyny spala ok. 11L/100km
2.0 pali 9-10l/100km
więc nie ma żadnej przepaści.
Ja posiadam instalacje LPG spalanie wygląda tak
trasa normalna jazda do 130km/h 10,5 LPG/100km
trasa 130km-170km/100km - 13,5-14 LPG/100km
miasto 12-13,5/100km LPG
Więc przy obecnych cenach nie jest tak źle.
Co do cen pozostałych rzeczy.
Ogólnie 3.0 jest droższy w utrzymaniu niż 2.0
rozrząd - 1600zł kompletny oryginalny
tarcze przód 350 zł TRW
klocki przód 120 zł tył 80zł
filtry powietrza, kabinowy, oleju + olej i wymian 300zł (jest tanio :D)
Poduszki pod silnik 230 zł sztuka oryginalna z salonu:)
pasek alternatora, rolka napinacza alternatora 100 zł
komplet łączników stabilizatorów oryginalne 320 zł na przednią i tylnią oś
akumulator 350 zł
Ogólnie nie jest tak źle tylko rozrząd jest droższy bo to V6 ale pozostałe części pasują od zwykłej 406... rzadko coś się psuje ja swoją pini :) przejechałem 70 tyś km i jedyne co wymieniałem to te części co wypisałem powyżej ale to są bardziej eksploatacyjne części, nigdy nie miałem poważniejszych napraw, nigdy nie stałem na drodze gdzieś w polu :)