Szukaj

Raporty zużycia paliwa Peugeot 406 Coupe

pb - zużycie paliwa dla silnika 3.0 V6 24V 190KM 140kW (w l/100km)
Średnie zużycie
11,2
Deklaracja producenta
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
10.7
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
14.0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
8.9
lpg - zużycie paliwa dla silnika 3.0 V6 24V 190KM 140kW (w l/100km)
Średnie zużycie
12,0
Deklaracja producenta
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
11.3
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
14.5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
10.2

Lista raportów zużycia paliwa (25)

14,0
Peugeot 406
Coupe 3.0 V6 24V 190KM 140kW
Witam. Mam pytanie posiadam Peugota 3.0 w manualu od pewnego czasu spanie powiększyła się i to na dość duże i w dodatku kopii na czarno. Pomocy co może być?
14,0
Peugeot 406
Coupe 3.0 V6 24V 190KM 140kW
Witam. Mam pytanie posiadam Peugota 3.0 w manualu od pewnego czasu spanie powiększyła się i to na dość duże i w dodatku kopii na czarno. Pomocy co może być?
12,0
Peugeot 406
Coupe 3.0 V6 24V 190KM 140kW
12,3
Peugeot 406
Coupe 3.0 V6 24V 190KM 140kW
Ogólnie jak to przy większych silnikach - im szybciej jedziesz tym mniej pali. W korkach w centrum dużego miasta wychodzi 17l. moze nawet więcej. Nie wierzcie w cuda, że w mieście komuś pali 10 litrów, czy nawet 12. Na trasę ekonomiczne auto, przy prędkościach do 150km/h pali maksymalnie do 10l. Rekord 8l - jazda w trasie z prędkością 90-100km/h.
10,8
Peugeot 406
Coupe 3.0 V6 24V 190KM 140kW
Średnio 11l to normalnka!
11,5
Peugeot 406
Coupe 3.0 V6 24V 190KM 140kW
I tutaj można się rozpisać... :) ogólnie tak jak wcześniej pisałem samochód waży 1500kg i silnik 2.0 potrafi spalić prawie tyle co 3.0... a jazda jest nieporównywalna. 3.0 benzyny spala ok. 11L/100km 2.0 pali 9-10l/100km więc nie ma żadnej przepaści. Ja posiadam instalacje LPG spalanie wygląda tak trasa normalna jazda do 130km/h 10,5 LPG/100km trasa 130km-170km/100km - 13,5-14 LPG/100km miasto 12-13,5/100km LPG Więc przy obecnych cenach nie jest tak źle. Co do cen pozostałych rzeczy. Ogólnie 3.0 jest droższy w utrzymaniu niż 2.0 rozrząd - 1600zł kompletny oryginalny tarcze przód 350 zł TRW klocki przód 120 zł tył 80zł filtry powietrza, kabinowy, oleju + olej i wymian 300zł (jest tanio :D) Poduszki pod silnik 230 zł sztuka oryginalna z salonu:) pasek alternatora, rolka napinacza alternatora 100 zł komplet łączników stabilizatorów oryginalne 320 zł na przednią i tylnią oś akumulator 350 zł Ogólnie nie jest tak źle tylko rozrząd jest droższy bo to V6 ale pozostałe części pasują od zwykłej 406... rzadko coś się psuje ja swoją pini :) przejechałem 70 tyś km i jedyne co wymieniałem to te części co wypisałem powyżej ale to są bardziej eksploatacyjne części, nigdy nie miałem poważniejszych napraw, nigdy nie stałem na drodze gdzieś w polu :)
10,3
Peugeot 406
Coupe 3.0 V6 24V 190KM 140kW
Jak na 3 litry i 200 koni to 10 litrów jest zadziwiająco niskie.Spodziewałem się z 12.
10,2
Peugeot 406
Coupe 3.0 V6 24V 190KM 140kW
No cóż tutaj jest kiepsko bo o ile spalanie nie jest duże 10 litrów na 100 to ceny napraw są dość wysokie jeśli ktoś kupuje takie auto to myśle że powinien sie liczyć z tym że naprawy bedą kosztować ładne pieniążki
12,1
Peugeot 406
Coupe 3.0 V6 24V 190KM 140kW
10,7
Peugeot 406
Coupe 3.0 V6 24V 190KM 140kW
Prawda jest taka,kto niejezdzil z takim silnikiem,to tez powinnien sie nie wypowiadac,auto jest naprawde oszczedne jak na silnik v6.posiadam model z automatem,tutaj musze powiedziec ze jest wiele opini,moim zdaniem cztery biegi zupelnie wystarczaja,skrzynia biegow adapcyjna,jezeli wszystko poprawnie w silniku jak i skrzyni biegow pracuje.ogolnie auto miesci sie w 10,5l na 100km.i tutaj nie mowie o ecodrivingu,pozdr
Peugeot 406 Coupe