Szukaj

Raporty zużycia paliwa Peugeot 406 Coupe

pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 16V 136KM 100kW (w l/100km)
Średnie zużycie
9,9
Deklaracja producenta
8,5
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
9,3
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
9.1
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
12.9
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
7.7
lpg - zużycie paliwa dla silnika 2.0 16V 136KM 100kW (w l/100km)
Średnie zużycie
10,9
Deklaracja producenta
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
10,4
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
10.4
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
13.3
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
9.0

Lista raportów zużycia paliwa (32)

12,0
Peugeot 406
Coupe 2.0 16V 136KM 100kW
10,1
Peugeot 406
Coupe 2.0 16V 136KM 100kW
Większość części mechanicznych pasuje od innych pojazdów grupy PSA z tamtych lat, ale ceny karoserii wołają o pomstę do nieba. Jest to cena za ponadczasowy projekt Pininfariny, na którą można się zgodzić.
13,1
Peugeot 406
Coupe 2.0 16V 136KM 100kW
Silnik jak na swoją moc ma duże zapotrzebowanie na paliwo. Możliwe jest zejście poniżej 10l/100km tylko na autostradzie jadąc 80km/h. Realnie zawsze będzie palił powyżej 10l. W cyklu miejskim jedynie, przy dynamicznej jeździe średnia na komputerze to nawet 16l/100km.
12,2
Peugeot 406
Coupe 2.0 16V 136KM 100kW
jak dla mnie spalanie ok przy prędkościach 100 130. 11,3 to dobry wynik . a jeżeli mam ciężką nogę to i nawet do 14-15 litrów gazu wciągnie ale nie po to jest coupe aby stać w miejscu :)
8,9
Peugeot 406
Coupe 2.0 16V 136KM 100kW
9,3
Peugeot 406
Coupe 2.0 16V 136KM 100kW
jestem pełen podziwu. po trasie Białystok-Lublin spalanie było na poziomie 6.8 jadąc 100-130, często wyprzedzając. na mieście bywa różnie. przy spokojnej jeździe potrafi się zadowolić 10 litrami ale jak się wchodzi na wysokie obroty to nawet ponad 15 zdoła wypić(odcinki do 5km)

Usterki Peugeot 406

Liczba wpisów: 34

Peugeot 406 – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

9,7
Peugeot 406
Coupe 2.0 16V 136KM 100kW
Jestem zadowolony z wyboru auta. Zastanawiałem się pół roku nad wyborem i patrzac na obecna ekspolatacje jestem milo rozczarowany. Sprawdzam sobie czesto spalanie i srednio wychodzi mi 10 litrow. Jeżdzę spokojnie - trasa 90 - 120 km/h, miasto nie przekraczajac 4 tys obrotow. 70% robie na trasie. Części stosunkowo tanie - filtry, uszczelki za grosze, wymieniłem pasek wieloklinowy (continental) z napinaczem i rolką za 200 zł, sonda lambda za 230 zł (niemiecka firma ale nie pamietam dokladnie jaka). Oczywiscie glowny problem - zawieszenie. zaczelo stukac 2 mce po zakupie. ale tez juz znam ceny i nie wyglada to przerazajaco. auto wyglada super, podoba sie ludziom, dzieki niemu udaje sie nawiazywac nowe znajomosci, bo wielu pyta sie co to za samochod. Jedyne co mi przeszkadza to zbyt twarde zawieszenie, ale w koncu na naszych drogach nic nie jest super.
7,6
Peugeot 406
Coupe 2.0 16V 136KM 100kW
Jestem w szoku spalania tego samochodu. Chciałam dawać gaz, ale chyba zrezygnuję. W trasie 6,9l/100km (trasa Tarnogród(podkarpackie)- Zabrze, bez autostrady), miasto z obwodnicą 8,5l/100km. Można zejść w trasie do 6l/100km, przy stałej prędkości 110-120km/h. Ale tym samochodem wyprzedzanie i wysokie obroty to BAJKA.
9,6
Peugeot 406
Coupe 2.0 16V 136KM 100kW
mam oryginalna instalacje lpigazu zakładaną w warsztacie w Miszewie. nie mam do niej żadnych uwag tankuje i jeżdżę
8,6
Peugeot 406
Coupe 2.0 16V 136KM 100kW
Zanim w aucie regenerowalem glowice ze spalania bylem bardzo zadowolony - niestety teraz stracil troche na mocy (12s do 100kmh) i oczywiscie spalanie w gore. Obecnie miasto 10,5L (wczesniej 9,5L) a trasa bez zmian 110-130kmh 6,5L. Uwazam to za przyzwoity wynik. Koszt czesci umiarkowany (np nowy rozrzad 300pln)
Peugeot 406 Coupe