Szukaj

Raporty zużycia paliwa Peugeot 309 II

Podsumowanie 103 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Peugeot 309 II
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
6,4
38,31 zł
14
7,4
44,16 zł
5
7,5
45,18 zł
27
8,8
52,80 zł
4
8,8
52,65 zł
4
9,0
54,00 zł
1
9,2
54,90 zł
2
Pokaż więcej silników
Silniki Benzynowe Peugeot 309 II
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
8,1
25,21 zł
8
8,0
24,96 zł
5
7,7
24,09 zł
5
8,6
26,70 zł
5
8,4
26,14 zł
1
12,0
37,35 zł
1
Pokaż więcej silników
Silniki Diesla Peugeot 309 II
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
5,2
31,62 zł
21

Lista raportów zużycia paliwa (103)

7,4
Peugeot 309 II
Hatchback 1.4 67KM 49kW
zuzycie paliwa minimalne. gaz trasa 6,2 mieszany 7-8 miasto nigdy ponad 10. benzyna nie pamietam bo tylko na niej odpalam i przejezdzam piewsze pare kilometow. przeglad standard jak za auto z gazem a wiekszosc napraw robie w wlasnym zakresie.
7,2
Peugeot 309 II
Hatchback 1.4 67KM 49kW
ceny częsci (zanienników są tanie )to mit o drogich częćciach do peugeocików
7,3
Peugeot 309 II
Hatchback 1.4 i 75KM 55kW
4,8
Peugeot 309 II
Hatchback 1.9 D 64KM 47kW
średnia mimo sporego przebiegu wychodzi ok. 5 l/100 km pod warunkiem, że nie przekraczam 120 km/h w trasie, z tego ok.30% w mieście na zbiorniku 55 l robi się spoko 1100 km
7,2
Peugeot 309 II
Hatchback 1.4 i 75KM 55kW
jak na studencka kieszen to nie za dobrze , wskazówka szybko opada ok 8-9 litrów w miescie ale to normalne spalanie jak na ta pojemnosc silnika
9,4
Peugeot 309 II
Hatchback 1.4 i 75KM 55kW
7,4
Peugeot 309 II
Hatchback 1.4 i 75KM 55kW
średnio mało pali, zależy od nogi, miasto 7,5-8l , trasa 5,5litra
5,6
Peugeot 309 II
Hatchback 1.9 D 64KM 47kW
Na pełnym zbiorniku do 900 km, inaczej nie sprawdzałem. Części nie sa takie drogie jak to twierdzą posiadacze "niemców", ale nie wszystkie części można dostać "od ręki".
7,3
Peugeot 309 II
Hatchback 1.4 i 75KM 55kW
6,6
Peugeot 309 II
Hatchback 1.4 i 75KM 55kW
bez zastrzezen.
Peugeot 309 II