Szukaj

Raporty zużycia paliwa Peugeot 308 II SW

Podsumowanie 92 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Peugeot 308 II SW
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
5,7
34,09 zł
4
6,6
39,86 zł
17
Silniki Diesla Peugeot 308 II SW
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
5,1
30,83 zł
11
5,1
30,78 zł
4
6,2
37,42 zł
2
5,2
31,26 zł
43
5,4
32,70 zł
11

Lista raportów zużycia paliwa (92)

7,0
Peugeot 308 II
SW 1.2 PureTech 130KM 96kW
7,0
Peugeot 308 II
SW 1.2 PureTech 130KM 96kW
11tys przebiegu, rok uzywania. Silnik bardzo dynamiczny, pracuje bardzo cicho, auto pieknie slucha sie gazu. Biegi: automat w trybie zwyklym jest spokojny i w mieście jest wystarczający, tryb sport rzeczywisci ozywia go znacznie, co pozwala zachowac niemal sportowa dynamike przy 2 osobach z bagazem. Dobry egzemplarz.
6,7
Peugeot 308 II
SW 1.2 PureTech 130KM 96kW
Ceny przeglądów w ASO umiarkowane. Pracownicy kompetentni, służący pomocą i radą. Umiarkowane spalanie - 7,5 litra w mieście. Poza spokojnie schodzi poniżej 6.
6,0
Peugeot 308 II
SW 1.2 PureTech 130KM 96kW
Jeżdżąc po Warszawie średnie spalanie 6,6 bez oszczędzania to całkiem nieźle. Tankuję tylko 98.
5,1
Peugeot 308 II
SW 1.6 BlueHDi 120KM 88kW
Autem przejechałem w ciągu 2 lat 40 000 km. Cykl oczywiście mieszany, jazda zdecydowanie ekonomiczna. W lecie udaje się średnio zejść do ok. 4,7 w zimie pali trochę więcej. Klimatyzacja włączona prawie zawsze. Komputer pokazuje spalanie dość precyzyjnie, czasem minimalnie przekłamuje (+ 0,1-0,2 l/100km). Auto jest moim zdaniem godne polecenia. Silnik ten do "normalnej" jazdy jest aż nadto wystarczający. Pojawiła się jedna drobna awaria - zaczęły stukać amortyzatory (wymienione na inny rodzaj na gwarancji - ponoć wada fabryczna). Auto dobrze się prowadzi, zawieszenie zestrojone jest kompromisowo (i komfortowo i dość pewnie), jest bardzo dobrze wyciszone, dla osób z przodu bardzo wygodne, z tyłu niestety gorzej. Mała kierownica i zegary mi akurat bardzo odpowiadają, kierownica świetnie leży w dłoniach, przy odpowiednim ustawieniu niczego nie zasłania, bardzo wygodnie obsługuje się tempomat. Sterowanie wszystkim z tabletu nie jest może szczytem ergonomii ale nie narzekam, w zamian zyskujemy ładny, elegancki, minimalistyczny dizajn, Sam tablet mógłby działać nieco płynniej - szczególnie podczas obsługi nawigacji. Standardowy system audio gra bardzo dobrze. Poza tym z "minusów" zmiana biegów nie zawsze odbywa się idealnie płynnie, a gałka wykonana z aluminium w lecie parzy a w zimie jest lodowata (mam na nią założoną welurowy woreczek :) - pan z serwisu powiedział, że to nie wada tylko cecha ;). Chromowane nawiewy przy dużym słońcu odbijają się w lusterkach bocznych (dziwne że projektanci tego nie zauważyli). Dość irytujący bywa system "start-stop", który często gasi niedogrzany silnik tylko po to by od razu go odpalić (można go oczywiście wyłączyć ale trzeba to robić po każdym odpaleniu), natomiast gdy silnik jest rozgrzany i stoi się dużo w korkach to system ten sprawdza się całkiem nieźle. Klapa bagażnika mimo, że z jakichś kompozytów - mogłaby lżej się otwierać. Generalnie polecam ten samochód.
7,2
Peugeot 308 II
SW 1.2 PureTech 130KM 96kW
Koszty utrzymania określam na przeciętne. Wprawdzie wszystkie kilkanaście napraw samochodu w ciągu półtora roku wykonano na gwarancji ale poniosłem koszty dojazdu i czasu na te naprawy. Nie wyobrażam sobie co będzie gdy gwarancja się skończy.
Dziennik kosztów dla Peugeot 308 II SW
Średni koszt przejechania 100 km
37,50 zł
5,9
l/100km
6,9
l/100km
Zobacz dzienniki
6,2
Peugeot 308 II
SW 1.2 PureTech 130KM 96kW
5,8
Peugeot 308 II
SW 1.2 PureTech 130KM 96kW
W tym miesiącu będzie pierwszy przegląd za 550 zł. Obecnie samo paliwo; srednio 6 l/100 km. Głównie po mieście. Jeżdżę normalnie, jak trzeba wyprzedzić i ostro przycisnąć pedał gazu, to nie żałuję. Po autostradzie pomiędzy 125-135 km/h.
6,0
Peugeot 308 II
SW 1.2 PureTech 130KM 96kW
6,1
Peugeot 308 II
SW 1.2 PureTech 130KM 96kW
Dla mnie ok. Serwisuję w ASO.
Peugeot 308 II SW