Szukaj

Raporty zużycia paliwa Peugeot 308 I

Podsumowanie 351 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Peugeot 308 I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
6,3
35,99 zł
1
7,2
40,85 zł
8
7,7
43,72 zł
83
9,8
55,99 zł
1
9,1
52,22 zł
15
7,7
43,99 zł
2
7,2
41,13 zł
1
Pokaż więcej silników
Silniki Benzynowe Peugeot 308 I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
7,8
22,66 zł
1
8,3
24,12 zł
1
8,2
23,83 zł
5
Silniki Diesla Peugeot 308 I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
5,2
30,23 zł
19
5,0
28,96 zł
115
5,7
33,10 zł
15
5,7
32,83 zł
43
5,7
32,79 zł
10
6,6
37,93 zł
10
5,8
33,60 zł
5
6,9
39,60 zł
5
Pokaż więcej silników

Lista raportów zużycia paliwa (351)

6,8
Peugeot 308 I
Hatchback 5d 1.6 VTi 120KM 88kW
5,2
Peugeot 308 I
Hatchback 5d 1.6 HDi 16V 90KM 66kW
5,9
Peugeot 308 I
Hatchback 5d 1.6 HDi FAP 112KM 82kW
7,7
Peugeot 308 I
SW 1.6 VTi 120KM 88kW
5,5
Peugeot 308 I
Hatchback 5d 1.6 HDi 16V 109KM 80kW
6,8
Peugeot 308 I
Hatchback 5d 1.6 VTi 120KM 88kW
10,3
Peugeot 308 I
SW 1.6 THP 150KM 110kW
8,6
Peugeot 308 I
SW 1.6 VTi 120KM 88kW
6,9
Peugeot 308 I
CC 2.0 HDi FAP 136KM 100kW
Spalanie na tasie 6l przy 120km/h, po mieście zimą łyknie 8litrow
6,3
Peugeot 308 I
CC Facelifting 2.0 HDI FAP 163KM 120kW
Silnik bardzo oszczędny jak na swoją moc. Spalanie maksymalne jakie udało mi się osiągnąć to 8L stojąc głównie w korku z zimnym silnikiem. Na trasie między 4,5 a 4,7. Można zejść poniżej 4 ale na 6 biegu i niskiej prędkości więc szkoda dwumasy. Moment obrotowy bardzo satysfakcjonujący, patrząc z perspektywy tego, że jazda bez dachu stawia większe opory. Według mnie 2.0 HDI to najlepszy wybór w tym samochodzie.
Peugeot 308 I