Szukaj

Raporty zużycia paliwa Peugeot 308 I

Podsumowanie 341 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Peugeot 308 I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
6,3
37,80 zł
1
7,2
42,90 zł
8
7,7
45,92 zł
81
9,8
58,80 zł
1
9,1
54,84 zł
15
7,7
46,20 zł
2
7,2
43,20 zł
1
Pokaż więcej silników
Silniki Benzynowe Peugeot 308 I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
7,8
24,27 zł
1
8,3
25,83 zł
1
8,2
25,52 zł
5
Silniki Diesla Peugeot 308 I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
5,3
32,29 zł
17
5,0
30,56 zł
115
5,8
35,55 zł
14
5,7
34,72 zł
41
5,6
34,18 zł
9
6,7
41,09 zł
9
5,8
35,46 zł
5
6,8
41,43 zł
4
Pokaż więcej silników

Lista raportów zużycia paliwa (341)

6,8
Peugeot 308 I
Hatchback 5d 1.6 VTi 120KM 88kW
5,2
Peugeot 308 I
Hatchback 5d 1.6 HDi 16V 90KM 66kW
5,9
Peugeot 308 I
Hatchback 5d 1.6 HDi FAP 112KM 82kW
7,7
Peugeot 308 I
SW 1.6 VTi 120KM 88kW
5,5
Peugeot 308 I
Hatchback 5d 1.6 HDi 16V 109KM 80kW
6,8
Peugeot 308 I
Hatchback 5d 1.6 VTi 120KM 88kW
10,3
Peugeot 308 I
SW 1.6 THP 150KM 110kW
8,6
Peugeot 308 I
SW 1.6 VTi 120KM 88kW
6,9
Peugeot 308 I
CC 2.0 HDi FAP 136KM 100kW
Spalanie na tasie 6l przy 120km/h, po mieście zimą łyknie 8litrow
6,3
Peugeot 308 I
CC Facelifting 2.0 HDI FAP 163KM 120kW
Silnik bardzo oszczędny jak na swoją moc. Spalanie maksymalne jakie udało mi się osiągnąć to 8L stojąc głównie w korku z zimnym silnikiem. Na trasie między 4,5 a 4,7. Można zejść poniżej 4 ale na 6 biegu i niskiej prędkości więc szkoda dwumasy. Moment obrotowy bardzo satysfakcjonujący, patrząc z perspektywy tego, że jazda bez dachu stawia większe opory. Według mnie 2.0 HDI to najlepszy wybór w tym samochodzie.
Peugeot 308 I