Szukaj

Raporty zużycia paliwa Peugeot 307 II

Podsumowanie 327 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Peugeot 307 II
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
7,4
44,13 zł
23
7,9
47,18 zł
43
9,1
54,32 zł
16
9,2
55,20 zł
6
Pokaż więcej silników
Silniki Benzynowe Peugeot 307 II
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
9,4
29,41 zł
11
10,8
33,84 zł
8
10,3
32,10 zł
5
Silniki Diesla Peugeot 307 II
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
6,1
36,96 zł
2
5,1
31,32 zł
112
5,6
34,03 zł
72
5,6
34,36 zł
4
6,5
39,71 zł
1
6,2
37,62 zł
24
Pokaż więcej silników

Zużycie paliwa Peugeot 307 II – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Lista raportów zużycia paliwa (327)

5,0
Peugeot 307 II
Kombi 1.6 HDi 16V 109KM 80kW
mój przy jedzie w trasie wychodzi z komputera co pokazuje najmniejsze 4,3 jazda 105 km powyżej liczę 5 lit i to zależy jaki CPN bylo ze jakieś paliwo nie takie to masakra byla nawet 6 latem
5,9
Peugeot 307 II
Hatchback 2.0 HDi 16V FAP 136KM 100kW
13,0
Peugeot 307 II
Cabrio 2.0 16V 140KM 103kW
skarbonka... Kilkukilometrowe dojazdy do pracy = 13l/100km
8,2
Peugeot 307 II
Hatchback 2.0 16V 140KM 103kW
Holenderska autostrada, tempomat 110km/h spalanie 6,8 130km/h, spalanie 8,1. im szybciej się jedzie spalanie drastycznie wzrasta. w dużym mieście spalanie 10l to norma. Silnik dynamiczny i elastyczny to fakt, ale nigddy więcej 307 bardzo drobnousterkowy
10,8
Peugeot 307 II
Hatchback 2.0 16V 177KM 130kW
5,6
Peugeot 307 II
Kombi 1.6 HDi 16V 109KM 80kW
6,9
Peugeot 307 II
Kombi 1.6 16V 109KM 80kW
8,8
Peugeot 307 II
Hatchback 2.0 16V 177KM 130kW
.
8,6
Peugeot 307 II
Hatchback 2.0 16V 177KM 130kW
Jadąc do 130km/h bez większego szarpania pedałem gazu na autostradzie odcinek 500km+ (wielokrotnie) bez problemu poniżej 8.3-8.4L/100km.
5,0
Peugeot 307 II
Hatchback 1.6 HDi 16V 90KM 66kW
spalanie rośnie powyżej 130km/h. jak się jeździ 90-110 to naprawdę da się ładnie zejść w dół. no i byle nie pałować na zimnym :)
Peugeot 307 II