Szukaj

Raporty zużycia paliwa Peugeot 307 II Kombi

Podsumowanie 148 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Peugeot 307 II Kombi
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
7,4
44,67 zł
1
7,9
47,64 zł
28
8,6
52,15 zł
5
Silniki Benzynowe Peugeot 307 II Kombi
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
9,9
31,18 zł
4
11,3
35,42 zł
4
Silniki Diesla Peugeot 307 II Kombi
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
5,3
32,58 zł
53
5,6
34,29 zł
39
6,3
38,32 zł
14

Lista raportów zużycia paliwa (148)

11,7
Peugeot 307 II
Kombi 2.0 16V 140KM 103kW
ŚREDNIE SPALANIE BENZYNY 10L A LPG 11L
6,0
Peugeot 307 II
Kombi 2.0 HDi 16V FAP 136KM 100kW
części nie drogie
5,5
Peugeot 307 II
Kombi 2.0 HDi 16V FAP 136KM 100kW
6,0
Peugeot 307 II
Kombi 2.0 HDi 16V FAP 136KM 100kW
Srednie spalanie to 6 l miasto i trasa
5,3
Peugeot 307 II
Kombi 1.6 HDi 16V 90KM 66kW
Samochód godny polecenia, dla rodzinki 2+2.Tani w eksploatacji, przyjemność z jazdy a najważniejsze to oszczędność spalania. Sam do końca nie dowierzałem wcześniejszym komentarzom do momentu zakupu. W trasie przy spokojnej jeździe śmiało schodzi poniżej 5 litrów. Miasto około 6 l. przy minusowych temperaturach. Jakość wykończenia jest na pewno słabsza od aut niemieckich ale co za tym idzie cena zakupu samochodu francuskiego jest o wiele niższa (danego rocznika), niż auta niemieckiego, więc wszystko powinno się rekompensować. Gorąco pozdrawiam i polecam 307-kę. 1.6 HDI 90 KM 113 tys km.
5,9
Peugeot 307 II
Kombi 1.6 HDi 16V 90KM 66kW
Jak na razie jestem zadowolony - oby tak dalej.
6,0
Peugeot 307 II
Kombi 1.6 HDi 16V 109KM 80kW
samochód jest duży, bogato wyposażony, a zatem i ciężki, więc nie ma co liczyć na spalanie typu 3.5, ale i tak jest w miarę dobrze, przy spokojniej jeździe (90) na trasie 4.8, spokojnie (100-110) na autostradzie 5.3, dość szybko (120-130) na autostradzie 6.3, szybko (140-150) na autostradzie ponad 7, z deską na dachu przy większych prędkościach 1.5L więcej, spokojnie latem w mieście 6.2, spokojnie zimą w mieście 7.2, dynamicznie w mieście plus klima i korki 7.8, i jest to maksymalne spalanie jakie odnotowałem, najczęściej przy moim stylu jazdy i mieszanych trasach jest 6.2. bak ma 60L, rezerwa ok 3-5 litrów. Rozrząd można wymieniać dopiero przy przebiegu 160-180tys, ale w moim przypadku trzeba było przy 100tys ponieważ rozszczelniła się pompa wody i zardzewiały rolki, pojawiły się szumy. Wymiana kompletnego rozrządu, pompy wody, filtra paliwa, powietrza, oleju i wymiany oleju to ok 1300zł. Wymiana chłodnicy klimatyzacji z napełnieniem 750zł. Silnik posiada filtr FAP co podraża eksploatację, ale tragedii nie ma: filtr jeśli się jeździ przez większą część w trasach powinien starczyć na 200-240tys km (wymiana ok 2tys), płyn do filtra powinien starczyć na 160-200tys (dolanie 600zl), lub po prostu usunąć filtr za ok 1tys i wtedy powinno spaść spalanie o ok 0.2L, na chwilę obecną nie było żadnych komunikatów/problemów, samochód w standardzie ma opony 205/55/16 V, na zimę wrzuciłem 195/65/15 H, więc dość popularne rozmiary, a zatem i cena przystępna
4,9
Peugeot 307 II
Kombi 1.6 HDi 16V 109KM 80kW
Jestem bardzo zadowolony ze spalania. Muszę jednak przyznać, że mam lekką nogę.
4,7
Peugeot 307 II
Kombi 1.6 HDi 16V 90KM 66kW
bardzo niskie spalanie, ale trzeba umieć jeździć wolno bez szarpania i bez klimy na napompowanych oponach 2,5 przód -3,0 tył
5,6
Peugeot 307 II
Kombi 1.6 HDi 16V 109KM 80kW
Samochód jest bardzo oszczedny. Ostatnio na jednym baku przejechałem z Warszawy do Pragi i z powrotem (1450 km) - śrdnia 4,4. Srednie zużycie nie przekracza nigdy 7 litrów. Jeżdżę raczej spokojnie, ale na pewno nie wolno.
Peugeot 307 II Kombi