Szukaj

Raporty zużycia paliwa Peugeot 306 II

Podsumowanie 300 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Peugeot 306 II
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
6,5
38,73 zł
2
8,3
49,83 zł
1
7,1
42,41 zł
89
8,1
48,65 zł
51
7,9
47,35 zł
7
8,6
51,44 zł
12
8,6
51,86 zł
8
7,3
43,83 zł
2
5,1
30,62 zł
1
8,7
51,94 zł
6
9,7
58,04 zł
3
Pokaż więcej silników
Silniki Benzynowe Peugeot 306 II
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
8,5
26,56 zł
10
8,3
26,08 zł
13
10,0
31,24 zł
2
9,2
28,74 zł
1
8,8
27,62 zł
5
11,2
34,83 zł
2
Pokaż więcej silników
Silniki Diesla Peugeot 306 II
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
5,3
32,44 zł
3
5,9
36,03 zł
7
6,2
37,93 zł
24
6,3
38,51 zł
23
5,7
34,63 zł
28
Pokaż więcej silników

Zużycie paliwa Peugeot 306 II – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Lista raportów zużycia paliwa (300)

6,0
Peugeot 306 II
Kombi 2.0 HDi 90KM 66kW
myślałem że będzie gorzej, jazda w miecie ok 7l/100km, na trasie udało mi się otrzymać o wiele mniej, zatankowane 65l po 1238km zapaliła się rezerwa, średnia prędkość na trasie ok. 110km/h, nie przekraczając 2500 obr/min na 5 biegu, zmiana biegów przy 2000 obr/min. przy szybkiej jeździe mamy wir w baku ale to normalne
9,8
Peugeot 306 II
Hatchback 1.8 16V 110KM 81kW
Spalanie benzyny minimalnie mniejsze (około 0,5l)instalacja gazowa oczywiście tylko STAG (moja 3 poprzednio 2x w audi ponad 100tyś)wszystko zalerzy kto montuje i co do niej dobierze.Model STAG 300-4 plus,reduktor-acr01,listwa wt.-OMVL(mogłem coś pomylić)sportowy filtr pow.K&N(wkładka nie stożek) zamiast katalizatora strumienica ze zwężką.Średnie mini. 70% trasa 30% miasto Vmax 130 zmiana biegów 3 do 4 tyś obr.Średnie max Vmax 180 zmian biegów 5 do 6 tyś.Min spalanie przy delikatnej jeździe ale nie tam jakiś eco dr.Felgi 16 opony 205 prof 45.Auto zakupiłem dziewczynie ale bardzo polecam dobre prowadzenie świetne osiągi i dużo miejsca(jak na ten segment)
10,1
Peugeot 306 II
Kombi 1.6 99KM 73kW
6,2
Peugeot 306 II
Hatchback 1.4 75KM 55kW
5,7
Peugeot 306 II
Sedan 1.9 D 69KM 51kW
spalanie srednio to5.5-6 litra na setke ale udało mi się zejść na 4.5 litra więc chyba dobrze
6,0
Peugeot 306 II
Hatchback 1.9 D 69KM 51kW
W mieści pali 6-7 litrów, niezależnie do ciężkości nogi. W trasie nie schodzi poniżej 5 litrów.
Dziennik kosztów dla Peugeot 306 II
Średni koszt przejechania 100 km
29,00 zł
6,4
l/100km
8,0
l/100km
9,4
l/100km
Zobacz dzienniki
5,9
Peugeot 306 II
Hatchback 1.9 D 69KM 51kW
Średnie spalanie 6l. W mieście 6,7l Zimą ponad 8l na trasie 5,5l. Powyżej prędkości 140 pali jak smok jakieś 9l.
7,0
Peugeot 306 II
Sedan 1.6 90KM 66kW
w porządku
7,9
Peugeot 306 II
Kombi 1.6 99KM 73kW
Dużą zaletą tego silnika jest bardzo szybka reakcja na pedał gazu, wystarczy musnąć i pug już jedzie, ale niestety odwdzięcza się to wyższym spalaniem. 7l na trasie jest myślę do osiągnięcia, w mieście 10l przy ciężkiej nodze jak najbardziej. Fakt, auto sporo pali ale ma na prawdę elastyczny i dynamiczny motor - fajny moment obrotowy zaczyna się już od 2200-2300obr i ciągnie do końca. 10 litrów, które podałem to jazda bardzo dynamiczna, ale oczywiście z umiarem - nie jestem pseudo rajdowcem, po prostu szybko się przemieszczam. ;) 306 jest ok, częsci tanie, wygląd wg. mnie swietny, ma sporo zalet, na mój gust byłby pewnie cudowny z 1.8 albo 2.0.
6,6
Peugeot 306 II
Hatchback 1.9 D 69KM 51kW
Samochód ma 14 lat, a dwie głowice cylindrów przeciekają, więc trzeba to wziąć pod uwagę w ocenie spalania. Spalanie w cyklu mieszanym (dojazd do pracy 25 km w jedną stronę, z czego tylko 8 km z ograniczeniami do 50 km/h, reszta 70 km/h i 4 km autostrady) -- nawet przy dynamicznym (względnie, rzecz jasna) ruszaniu ze skrzyżowań silnik spala 6,1 l. Przypuszczam, że jeżdżąc bardzo oszczędnie, dałoby się zrobić 1000 km na jednym baku. W cyklu wyłącznie miejskim, dystans poniżej 10 km, w zimie, spala pod osiem litrów, co i tak jest niezłym wynikiem. Na długiej trasie nie jest dobrze. Powyżej optymalnej prędkości, ok. 110-120 km/h, dynamika gwałtownie spada, spalanie równie szybko rośnie, a hałas (a raczej huk) właściwie wyklucza komfortową jazdę.
Peugeot 306 II