Szukaj

Raporty zużycia paliwa Peugeot 3008 I

Podsumowanie 125 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Peugeot 3008 I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
6,5
39,23 zł
2
8,3
50,22 zł
10
7,8
47,08 zł
1
8,2
49,24 zł
7
8,2
49,43 zł
11
Pokaż więcej silników
Silniki Diesla Peugeot 3008 I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
5,8
35,61 zł
42
5,1
31,20 zł
4
5,8
35,60 zł
10
6,3
38,38 zł
4
5,7
34,87 zł
1
6,9
41,95 zł
12
6,0
36,86 zł
5
7,2
43,74 zł
10
6,4
39,35 zł
3
Pokaż więcej silników
Silniki Hybrydowe Peugeot 3008 I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
Silniki Hybrydowe Peugeot 3008 I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
6,8
41,29 zł
2

Zużycie paliwa Peugeot 3008 I – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Lista raportów zużycia paliwa (125)

6,1
Peugeot 3008 I
Crossover 1.6 HDi FAP 115KM 85kW
ASO - ceny umiarkowane.
8,2
Peugeot 3008 I
Crossover 1.6 THP 156KM 115kW
Ceny w serwisie umiarkowane, ale co z tego jak jeździsz tam co 3 - 4 m-ce...
6,9
Peugeot 3008 I
Crossover 1.6 HDi FAP 115KM 85kW
Spalania średnie oczywiście nieco wyższe niż w folderach producenta, ale na sensownym poziomie. Koszty serwisu w ASO - jak wszędzie - wysokie, ale duża liczba i dostępność dobrych mechaników znających te przecież popularne układy mechaniczne pozwala na ograniczenie zbędnych kosztów serwisu. Sporo zamienników na rynku, choć nie korzystałem.
6,2
Peugeot 3008 I
Crossover 2.0 HDi FAP 150KM 110kW
Auto ma 205 tys km. Wymieniłem klocki, rozrząd, łożysko, dwumas i zregenerowałem sprzęgło, dodałem płyn eolys do FAP. Poza tym - wszystko śmiga. Dwumas w dieslach to standardowa wymiana przy takim przebiegu, mimo tego nie wymieniłbym się na benzynę. Jeśli się to zakłada, nigdy nie potraktuje się tego jako minus.
6,7
Peugeot 3008 I
Crossover Facelifting 1.2 PureTech 130KM 96kW
4,8
Peugeot 3008 I
Crossover 1.6 HDI 109KM 80kW
To jest punkt rewelacyjny, zresztą miałem w swoim życiu parę Peugeotów, które charakteryzują się świetna ekonomiką, ale mój 3008 jest zdecydowanie prymusem wśród nich.
6,3
Peugeot 3008 I
Crossover Facelifting 1.2 PureTech 130KM 96kW
poniżej 7/100 w cyklu mieszanym.
8,8
Peugeot 3008 I
Crossover Facelifting 1.6 THP 156KM 115kW
Malo pali i to jego dużą zaleta. Lepiej bierzcie rozszerzoną gwarancję bo ten silnik na pewno was niemile zaskoczy.
5,5
Peugeot 3008 I
Crossover Facelifting 1.6 BlueHDi 120KM 88kW
Spalanie zanotowane w różnych warunkach terenowych (górskie serpentyny) i autostradowych oraz jazda miejska. Samochód o przebiegu 26ooo km z wypożyczalni. Pomiary przeprowadzane bardzo rzetelnie dlatego mimo, że to nie mój samochód postanowiłem je opublikować. Zawsze cztery osoby na pokładzie.
5,7
Peugeot 3008 I
Crossover 1.6 HDI 109KM 80kW
Peugeot 3008 I