Szukaj

Najnowsze raporty Peugeot

5,8
Peugeot 406
Sedan 2.0 HDi 109KM 80kW
Peugeota posiadam 3 lata, kupiłem go z dużego miasta przez co trochę był poobijany. Zastanawiałem się nad kupnem niemieckiej motoryzacji - 406 pierwszy mój "francuz". Miała być 80 B4, passat B3 lub B4 ,coś tego rodzaju. Kupując auto używane trzeba wziąć pod uwagę że zawsze coś jest do zrobienia,tak też było w 406. Tanie części - wiele zamienników,choć coraz mniej części, o "robociźnie" nie wspominam sam naprawiam. Z auta jestem bardzo zadowolony, jest ekonomiczne, pojemne ( Żona,dwoje Dzieci). sprawnie się odpycha . Fajnie wyposażone min. Czujnik zmierzchu,deszczu itp...
6,1
Peugeot 508 I
SW 1.6 e-HDi FAP 112KM 82kW
Wcale nie tak mało jak się spodziewałem,średnia z przejechanych 25 tys.km to 6,2l, najwyższe spalanie to trasa autostradami z prędkościami 80-100 z przyczepką o długości 2,6m z plandeką na 1,8m,z prawie toną masy.Najbardziej zawiodłem się spalaniem w mieście (może dlatego że nie działał system start-stop) i przy naprawdę ekonomicznej jeżdzie podczas której nigdy nie schodził poniżej 5l.
7,1
Peugeot Partner II
Tepee Facelifting 1.6 98KM 72kW
Trasa 600km srednia utrzymywalem jakies 100 lub 110 kmh,tankowalem po 300km weszlo 24lgazu wiec srednia z dystrybutora 8l na sto i zgadza sie to ze wskazaniem z komputera, natomiast obnizajac predkosc do 90 mozna zejsc do poziomu jakis 6.5l gazu na sto, kiedys jadac 50 km w sznuze aut z predkoscia 70 takie 80 kmh komputer pokazal mi 5,1 l gazu na sto. Warto wyregulowac instalacje , miec dobre swiece i cewki !
7,1
Peugeot Partner II
Tepee Facelifting 1.6 98KM 72kW
Trasa 600km srednia utrzymywalem jakies 100 lub 110 kmh,tankowalem po 300km weszlo 24lgazu wiec srednia z dystrybutora 8l na sto i zgadza sie to ze wskazaniem z komputera, natomiast obnizajac predkosc do 90 mozna zejsc do poziomu jakis 6.5l gazu na sto, kiedys jadac 50 km w sznuze aut z predkoscia 70 takie 80 kmh komputer pokazal mi 5,1 l gazu na sto. Warto wyregulowac instalacje , miec dobre swiece i cewki !
7,1
Peugeot Partner II
Tepee Facelifting 1.6 98KM 72kW
Trasa 600km srednia utrzymywalem jakies 100 lub 110 kmh,tankowalem po 300km weszlo 24lgazu wiec srednia z dystrybutora 8l na sto i zgadza sie to ze wskazaniem z komputera, natomiast obnizajac predkosc do 90 mozna zejsc do poziomu jakis 6.5l gazu na sto, kiedys jadac 50 km w sznuze aut z predkoscia 70 takie 80 kmh komputer pokazal mi 5,1 l gazu na sto. Warto wyregulowac instalacje , miec dobre swiece i cewki !
7,1
Peugeot Expert III
Furgon Standard 2.0 BlueHDi 122KM 90kW
Dojeżdżam do miasta około 30km, później miasto lub trasy z tego mam spalanie 6,8. Auto załadowane waży około 2300kg. Spalanie około 7,5-7,9 łapie tylko spiesząc się przy długich trasach jadąc powyżej 140 cały czas na tempomacie więc jestem bardzo zadowolony z auta w tej kwestii ponieważ spala mniej niż poprzedni VW Caddy o mniejszej mocy, ładowności i wadze. Oczywiście brakuje mu precyzji VW jednak śmiga bez usterek i jest sporo tańszy dlatego polecam go wszystkim
5,3
Peugeot 508 I
Sedan Facelifting 1.6 e-HDi 115KM 85kW
Samochód turbo ekonomiczny. Jazda w polskie góry (1000 km w obie strony z załadowanym po brzegi bagażnikiem i 4 osobami wykazała spalanie równe 6l/100km. Spokojna jazda w cyklu trasa i miasto daje 5.2 l/100
4,4
Peugeot 508 I
Sedan 1.6 e-HDi FAP 112KM 82kW
Auto jest mistrzem ekonomii , nie wierzyłem w tak niskie spalanie które pokazuje komputer - przy delikatnej jeździe 4l/100 km, więc zatankowałem do pełna i po przejechaniu 900 km zatankowałem od nowa do pełna - wynik dokładnie 4 l/ 100 km . Jeżdżę głównie do pracy 90 procent trasa 10 procent miasto. Komputer nie przekłamuje w spalaniu . Na taką masę auta spalanie super.
7,2
Peugeot Partner III
Long Furgon 1.5 BlueHDi 130KM 96kW
Tempomat, tryb eco, 90km/h - 4,5l/100km. Problemy: Wtrysk Adblu padł już przy 30tys km. Wycieki z silnika też ok 30tys Stuki w przekładni kierowniczej przy 40tys Poza tym, super się jeździ, znakomita trakcja.
13,0
Peugeot 607
Sedan 2.2 16V 158KM 116kW
Wersją polift 163km nie oszukujmy się jakieś 11 czy 10l to nie realne chyba że jeździcie na dziadka 13l lpg na setkę jazda bardzo dynamiczna więcej to chyba już trzeba go piłować powyżej 5tys non stop