Słaby osprzęt silnika(elektrozawory itp), minimalny motor pod ta mase auta dymaniczny i ekonomiczny wyscigówka to to nie jest ale dobrze utrzymany diesel niejednego "benznowca" zaskoczy, istotny dobry olej silnikowy, dbanie o filtr powietrza wada usterki osprzetu, co za tym idzie jazda na trybie serwisowym(większe spalanie) nie sa to rzeczy kosztowne max 500 zł ale zdarzaja sie (sam doswiadczyłem), wiec uwazam to za jedyna wade, silnik bardzo trwały (na łańcuchu rozrzadu) rasowy diesel na jednej szynie DTI bez commonrail, pompa mit kiepskiego paliwa, pojedzie na wszystkim poza opałowym rzecz jasna suchy oktan zawory szybko wykonczy, wady popmy nie ze wzgledu na jakosc paliwa co tez nie pozostaje bez wpływu na trwałosc pompy, siada sterownik (800zł) tylko przy sterowniku robi sie wszystkie inne rzeczy zazwyczaj bez komentarza dochodzi cena do 3000 tys, porada nie trzymajcie kluczyka w pozycji zapłon bez uruchomienia silnika to smaży elektronike. Pzdr.