Szukaj

Raporty zużycia paliwa Opel Vectra B Sedan

Podsumowanie 1178 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Opel Vectra B Sedan
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
7,8
46,35 zł
41
7,8
46,85 zł
164
7,9
47,04 zł
29
8,2
48,73 zł
21
8,3
49,33 zł
158
8,9
52,98 zł
130
8,9
53,32 zł
5
10,1
60,56 zł
45
12,8
76,22 zł
4
9,7
57,87 zł
5
Pokaż więcej silników
Silniki Benzynowe Opel Vectra B Sedan
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
8,8
27,50 zł
30
8,8
27,52 zł
77
9,2
28,74 zł
23
10,4
32,57 zł
10
9,7
30,23 zł
87
10,0
31,07 zł
56
10,4
32,37 zł
3
11,2
34,97 zł
11
10,3
32,16 zł
1
Pokaż więcej silników
Silniki Diesla Opel Vectra B Sedan
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
6,0
36,54 zł
64
6,0
36,51 zł
62
6,3
38,55 zł
134

Lista raportów zużycia paliwa (1178)

5,8
Opel Vectra B
Sedan 2.0 DTI 16V 100KM 74kW
w miescie nie bierze mi nawet 6,4, a na trasie to zmierzylem ze wziol 5,1 przy bardzo duzym zaladunku i duzych predkosciach(100-150 km/h), jesli chodzi o naprawy to s bardzo niskie, polecam
8,5
Opel Vectra B
Sedan 1.6 16V ECOTEC 101KM 74kW
7,5
Opel Vectra B
Sedan 1.6 16V ECOTEC 101KM 74kW
9,5
Opel Vectra B
Sedan 1.8 i 16V 116KM 85kW
Zużycie gazu w porządku
8,1
Opel Vectra B
Sedan 2.0 i 16V 136KM 100kW
Silnik i skrzynia (Dłuższe przełożenia) to kompromis między dynamiką/ osiągami/ a zużyciem paliwa średnim na poź. 7,8 l/100 km, Ale pogoniona Viki już lubi spalić (od 11 do 13 l/100km- komplet pasażerów i pow. 3000obr./min.). Ceny części "oplowskie"- na umiarkowanym poziomie. Ostatnio zrobiłem tylne zawieszenie wielowahaczowe = 1000zł ( oczywiście zamienniki) także do przełknięcia ;)
7,3
Opel Vectra B
Sedan 1.6 i 75KM 55kW
6,6
Opel Vectra B
Sedan 1.6 16V ECOTEC 101KM 74kW
12,0
Opel Vectra B
Sedan 1.8 i 16V 116KM 85kW
Należy zacząć od tego, że jednostka 1.8 16V ECOTEC nie toleruje instalacji gazowej (dowiedziałem się oczywiście o tym po zakupie auta z już wmontowanym gazem). Jeżeli musisz koniecznie ogazowywać TO TYLKO I WYŁĄCZNIE SEKWENCJA!!! Ekonomiczność zależy w głównej mierze właśnie od instalacji. Ja mam jakiś badziew (nie sekwencyjna) i miałem problemy od samego początku. Dopiero porządny mechanik wmontował mi jakąś część elektroniczną (koszt 50 zł) w układ i od tamtej pory nie było żadnego strzału. Minusem są ustawy co ok. 10 000 km, bo komputer "walczy" nieustannie z ustawami i rozregulowuje je. Co do napraw to ja nie powinienem się za bardzo wypowiadać jako reprezentant wszystkich Vectr, gdyż mój egzemplarz psuje się jak jasna cholera. Nie ma miesiąca bez wizyty u mechanika (trwa to już od ponad 2 lat). W zasadzie 80% usterek to problemy związane z instalacją gazową. Jedyne, czego jeszcze nie naprawiałem/wymieniałem to skrzynia biegów i sam silnik. Jak znam to padło, to już niedługo... Części są ogólnie dostępne i w zasadzie tanie. Oczywiście należy unikać ASO. Co do spalania, to poniżej 10 litrów uważam za dobry żart. Tyle to on chochli jak jedziesz na trasie z prędkością 100-120 kmh. Miasto (Warszawa) to regularnie 14 l, w cyklu mieszanym 12 l. Przy sekwencji może by było lepiej.
5,9
Opel Vectra B
Sedan 2.0 DI 16V 82KM 60kW
Zużycia paliwa to niewątpliwa zaleta tego silnika biorąc pod uwagę jego masę i niestety brak common rail-a.
8,0
Opel Vectra B
Sedan 1.6 16V ECOTEC 101KM 74kW
pali podobnie jak golf IV z podobnym silnikiem, więc na tak duzą mase , uważam, że jest dobrze, choć wiadomo, że w japońcach jest lepiej
Opel Vectra B Sedan