Auto całkiem przyjemne w jeździe wygodne i bardzo na czasie w tych pieniądzach, a co do spalania to średnio ponad 7 litrów w cyklu mieszanym musimy liczyć przy tym silniku plus olej bo 16V lubią brać go w bardzo zróżnicowanych ilościach, na trasie jest ekonomiczna i to przy średnio ekonomicznej jeździe z wyprzedzaniem i śr.prędkością 90-100 km/h potrafi spalić niewiele ponad 6 litów niczym maluch, gorzej jest w mieście zwłaszcza na krótkich dystansach wtedy połykała mi prawie 10 litrów, sytuacja byłaby lepsza mając LPG, wtedy to bardzo ciekawa propozycja jako duże wygodne auto w rozsądnej cenie. Ceny części też na przyzwoitym poziomie np. napinacz paska rozrządu 140 zł, wymiana rozrządu z robocizną ok.700 zł.
Plusem tego silnika jest pompa wody pracująca na pasku rozrządu, po zerwaniu klinowego bez problemu dojechałem bez wspomagania i z kiepskim ładowaniem 100 km do domu, przy silniku 2.0 już bym był unieruchomiony. Po za tym dynamika 100 KM silnika jest bardzo zadowalająca w tym aucie nie odczuwałem szczególnego braku mocy mimo że jeździłem wcześniej mocniejszym autem (BMW 520i 150 KM).