Szukaj

Raporty zużycia paliwa Opel Signum

on - zużycie paliwa dla silnika 2.2 DTI ECOTEC 125KM 92kW (w l/100km)
Średnie zużycie
6,9
Deklaracja producenta
7,0
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
10,3
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
6.7
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
8.3
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
5.7

Lista raportów zużycia paliwa (52)

7,3
Opel Signum
Hatchback 2.2 DTI ECOTEC 125KM 92kW
5,9
Opel Signum
Hatchback 2.2 DTI ECOTEC 125KM 92kW
Jak na tak ciężkie auto - ciężko się przyczepić. Wersje z automatem i tym samym silnikiem już nie są tak ekonomiczne. Oczywiście - nie chodzi o jazdę w kapeluszu, ale też żaden "tryb sportowy". To 125 konne, ważące 1,6 tony auto dla "taty z brzuszkiem". Jeżeli oczekujesz, że na światłach wyprzedzisz każdego małolata w tuningowanej furze, to chyba nie tego auta szukasz :). Jeżeli oczekujesz taniego pokonywania kilometrów w wygodzie wyższej niż przeciętny golf w tedeiku - to to jest to czego szukasz.
8,0
Opel Signum
Hatchback 2.2 DTI ECOTEC 125KM 92kW
Wersja jest w automacie, więc troche pali w mieście 10-11, trasa 6-7, średnie 9 :)
8,3
Opel Signum
Hatchback 2.2 DTI ECOTEC 125KM 92kW
Signum jest w automacie. Jeżdze troche miasto troche trasa. Lubie czasem przycisnac. Spalanie wychodzi srednie w komputerze 9.5
5,4
Opel Signum
Hatchback 2.2 DTI ECOTEC 125KM 92kW
w mieście mieszcze sie w 8 litrach trasa oczywiście w zależności od prędkości 6-6,5 koszty częsci i napraw naprawde śmiesznie tanie jak na klase premium(w końcu technicznie to Vectra)
8,1
Opel Signum
Hatchback 2.2 DTI ECOTEC 125KM 92kW
Dziennik kosztów dla Opel Signum 2.2 DTI ECOTEC 125KM 92kW
Średni koszt przejechania 100 km
33,00 zł
10,3
l/100km
Zobacz dzienniki
5,3
Opel Signum
Hatchback 2.2 DTI ECOTEC 125KM 92kW
Kiedyś zszedłem do 4,7l w trasie samochodem z silnikiem 2,2 i wagi prawie 1700 kg razem z pasażerami. Co do napraw to jest dość drogo, mnie póki co naprawy kosztowały jakieś 5500 zł To co w nim zrobiłem: -filtry, oleje, płyny -przepustnica 1650 zł -czyszczenie EGR 80 zł -wymiana silnika 2200 zł +koszty montażu (w starym pękł wał korbowy) -wymiana simeringów wału, uszczelek pod kolektorem ssącym, klawiaturą -wymiana paska alternatora -wymiana pompy wody -harmonijki tłumika -regeneracja rozrusznika -wymiana panelu klimatyzacji -montaż tempomatu Od wymiany jest już wszystko super, silnik zaczął lepiej pracować, wykazuje całkiem inną kulturę pracy Podstawowe przeglądy na akceptowalnym poziomie
6,0
Opel Signum
Hatchback 2.2 DTI ECOTEC 125KM 92kW
Kiedyś zszedłem do 4,7l w trasie samochodem z silnikiem 2,2 i wagi prawie 1700 kg razem z pasażerami. Co do napraw to jest dość drogo, mnie póki co naprawy kosztowały jakieś 5500 zł To co w nim zrobiłem: -filtry, oleje, płyny -przepustnica 1650 zł -czyszczenie EGR 80 zł -wymiana silnika 2200 zł +koszty montażu (w starym pękł wał korbowy) -wymiana simeringów wału, uszczelek pod kolektorem ssącym, klawiaturą -wymiana paska alternatora -wymiana pompy wody -harmonijki tłumika -regeneracja rozrusznika -wymiana panelu klimatyzacji -montaż tempomatu Od wymiany jest już wszystko super, silnik zaczął lepiej pracować, wykazuje całkiem inną kulturę pracy
6,5
Opel Signum
Hatchback 2.2 DTI ECOTEC 125KM 92kW
Generalnie dojeżdzając codziennie do pracy (2x30 km) auto pali 6,1/6,2 l/100 km. Na dłuższej trasie śmiało schodzi poniżej 6l. Wyłącznie po mieście nie jeżdzę, więć ciężko się wypowiadać.
6,2
Opel Signum
Hatchback 2.2 DTI ECOTEC 125KM 92kW
Opel Signum