Szukaj

Raporty zużycia paliwa Opel Senator B

Podsumowanie 86 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Opel Senator B
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
13,0
78,23 zł
4
11,9
71,17 zł
2
13,8
83,12 zł
5
12,0
72,17 zł
18
13,9
83,24 zł
10
12,9
77,36 zł
15
Pokaż więcej silników
Silniki Benzynowe Opel Senator B
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
12,3
38,57 zł
5
12,8
39,85 zł
2
11,5
35,95 zł
1
15,0
46,86 zł
13
13,1
40,95 zł
4
14,6
45,59 zł
7
Pokaż więcej silników

Lista raportów zużycia paliwa (86)

11,3
Opel Senator B
Sedan 2.6 i 150KM 110kW
12,0
Opel Senator B
Sedan 3.0 i KAT 177KM 130kW
Jak na silnik 3.0 na gazie to nie narzekałem na spalanie,bo po mieście to nie oszczędzałem gazu tylko rura,Poza trasą no to co innego
15,1
Opel Senator B
Sedan 3.0 i 177KM 130kW
No właśnie taka rozpiętość skrzydeł. Na benzynie nie ryzykuję sprawdzać.
14,6
Opel Senator B
Sedan 3.0 i 177KM 130kW
Poniżej o LPG a tutaj o PB95 i PB98 bo to tez tankowalem jak chcialem poszalec jak i rowniez miec w zapasie... spalanie maksymalne przy wariowaniu po miescie, minimalne w trasie... miasto miminum nie uzyskalo na benzynie...
14,7
Opel Senator B
Sedan 3.0 i 177KM 130kW
To nie mity, to fakty! Takie spalanie LPG miał moj SENATORek, ktorego dazylem najwiekszy szacunkiem, ktorym zrobilem przez rok czasu 60tys km, ktory mnie nigdy nie zawiodl, i ktorego znalem lepiej niz moją kobietę...! Wiedzialem o nim wszystko, co go boli, co w nim jest nie tak, co moze być lepiej, i najważniejsze - jak jeździć. Nie należałem do klasy ludzi jezdzacych do kosciola, tylko pracujacego na wyjazdach. klika razy w tygodniu dojezdzalem do pracy po 130-150km w jedna strone. Za kazdym razem sie spieszylem i trase robilem w 1,5h ale byl dzien i noc, powrotne, kiedy to wsiadlem i mialem przeogromna chec jechac jak najbardziej plynnie, nie hamowac, starac sie jechać prędkością constans - udało się. Nie przekroczyłem 90km/h ale też nie zszedłem poniżej 76km/h. I co wyszło po tankowaniu? Spalanie gazu 7.6l/100km. Można?? Można?!? Fakt faktem byłem w domu 1,5h później, ale udowodniłem sobie że samochód nie jest wart innego, i że też czasami potrafię się powstrzymać od codzienności. W tej chwili samochód stoi w krzakach po kolizji. SEAT EXEo skasowal mi dupe, i do dzisiaj musze wluczyc sie po sadach zeby sciagnac marne 2500zl ktore chce dac i PZU i MTU... dla mnie samochod byl wart zdecydowanie wiecej... Mialem wszystko porobione, na tip top. poplacone, dwa komplety aluminiowych felg... bagaznik dachowy... wszystko. Teraz nic nie zrobimy - podloga ruszona, dach złamany... po samochodzie... po przyjemnosci z jazdy....... pozdrawiam uzytkownikow...
10,8
Opel Senator B
Sedan 3.0 i 24V 204KM 150kW
Jestem zachwycony, jeżdżę takim (automat) od 1998. Spalanie zwykle na poziomie 13/100. W pewnym momencie wysiadł aparat zapłonowy. Wymiana przyniosła spadek zużycia o 2 - 4 l/100. Przy spokojnej jeździe na trasie (W-wa - Gdańsk) schodzi do poziomu 8,0 - 9,0 l/100. Przebieg - 330.000 km.
19,7
Opel Senator B
Sedan 3.0 i 177KM 130kW
23 l gazu w mieście lub 19 litrów benzyny i ani grama mniej. Zaznaczę, że w Senatorze A mialem dokładnie ten sam silnik i palił tyle samo.
12,8
Opel Senator B
Sedan 2.6 i 150KM 110kW
czesci po normalnych cenach i w 80% dostepne od reki , no a paliwo to zalezy od nogi, ale na gazie nie przepalisz wiecej gazu niz za 35 zl-ale to juz by byla jazda na maxa
12,4
Opel Senator B
Sedan 2.6 i 150KM 110kW
auto najlepiej spala w miescie przy 4 biegu na 1500 obr/min , w niezabudowanym na 5 przy 1500 obr , a autostrada to max 3000obr jezeli chcemy nie zbankrutowac...trudno tez mowic o max zuzyciu bo np. autko te przy 220 km/h spala ok 30l benzyny . Podsumowujac - gaz nalezy deptac o mikrometry , warto tez patrzec na komputer ( verbraucht mom.) , przy przyspieszaniu nie przekraczac wartosci 12-12,5l , natomiast przy stalych predkosciach warto zejsc ponizej 10l , wykozystuj wzniesienia:zjezdzajac pusc gaz , wjezdzajac pod gorke nie dodawaj gazu i nie redukuj: zredukuj dopiero przy ok. 800 obr i nie deptaj gazu , rozpedzaj sie dlugo i powoli... jezeli nie bedziesz udawadnial ludziom , ze masz grubo ponad 150KM i bedziesz jezdzil tak jak wyzej wym. to koszty utrzymania w gazie beda nizsze niz utrzymanie cinquecento 700 czy nawet malucha!!!...za 20zl dzis natankujemy ok 13kg gazu - cinquecento(w benzynie) 6x4zl = 24zl Senator to duza i komfortowa limuzyna za psi grosz...chcialbym tutaj zdementowac pogloski o: .1.paliwozernosci(totalna glupota ktora glosza nawet zawodowi mechanicy - wszystkie senatory sa na najlepszych w tamtych czasach wtryskach wielopunktowym).2.koszty eksploatacji - ceny materialow sa takie same jak w kazdym innym samochodzie i sa dostepne wszedzie(ew. na zamowienie ktore jest zrealizowane w ciagu 1 dnia ponadto oprocz silnika i nielicznych wyjatkow wszystkie czesci pasuja z omegi a lub mniej ale rowniez b(omega wykozystala rozw. senatora a nie na odwrot-"b"oczywiscie) .3.cena/jakosc ...nie trzeba komentowac (np. ford orion 1.8d mojego ojca rowniez 1990r - ford stoi ok.3500zl senator 2000 lub ok 4000-4500 z sekwencyjnym gazem , a wyposarzenie i komfort....to tak jakby porownywac parowoz do inter city) . Senator ma tyle wyposarzenia o ktorym sie nie pisze nigdzie - ogrzewane spryskiwacze , reflektory , antena w szybie , lodowka w schowku , el. szyberdach...Ato byly poczatki lat 90 - wiekszosc pospolitych aut nie miala takiego wyposarzenia 10 lat pozniej w 2000r , a dzis np. grande punto w wersji lux wypada przy prawie 20 letnim senatorze jak furmanka przy bogato wyposarzonym golfie 1 smieszne ale prawdziwe. Auto wrecz klei sie drogi a miejsca jest tyle , ze moznaby bylo w nim prowadzic agencje towarzyska . To opinia posiadacza senatora od 1996r - i chyba nigdy go nie zmienie , ten samochod mnie zmotoryzowal i przy nim odejde . Jezeli ktos ma lepiej wyposarzone auto z 1990r do 4000zl niech pierwszy sie z powyzszym nie zgodzi
14,8
Opel Senator B
Sedan 3.0 i 177KM 130kW
nie ma co ukrywać duży wolno obrotowy silnik, automat, no i 1800 kg. na trasie (czyli nie u nas w Polsce :)) stosunek pojemności i masy do zużycia paliwa jest zadowalający ok. 10l/100km ale przy naszym ruchu drogowym 18l/100km. miałem takie autka dwa jednym jeżdżę już 5 lat i przerabiałem instalacje gazową już kilkakrotnie (reduktory, miksery, blosy itp.). obecnie jeżdżę na blosie wmontowanym w kolektor, reduktor BRC dwukomorowy do pojemności 4,5l, bez przepływki i filtr stożkowy. to najlepsze co mogłem wymyślić, pali na gazie nawet przy dużym mrozie i jest w miarę elastyczny, minus gazownicy przynajmniej w mojej okolicy nie podejmują się ustawiania :( ja jestem ogólnie zadowolony ze spalania jak na duże auto. pozdrawiam :D
Opel Senator B