witam panstwa czytam co tu se marzecie i powiem wam skrajnych bajek nie zaowarzylem swa opinie wystawiam po przejechaniu tam kolo 40 tysiecy km w ciagu 11 tygodni posiadania z tego jakis tysiac ostatnio po typowym szutrze wymieniam w niej wszystko wiec postanowilem sie troche pobawic wiec tak autko opierdzieli ile wlejecie przynormalnej mojej jezdzie cykl zazwyczaj mieszany but w podlodze przy kazdej okazji no14-15 trzeba liczyc ale ostrorznie z siostrom na spacerek jak sie wybieram 9-10 no i panowie ten ostatni tysiac doslownie max co dalo sie wycisna trujka to kurzem zaszla srednia predkosc wyszla mi ponizej 20km/h jesli da sie wstawic jej mocniej w p... to tylko na torze srednie zuzycie 18.8 i tak mi tez mniej wiecej wyszlo z rachunkow tankowania auto ma przejechane 270 000 i bez wiekszych problemow buja sie do 240 dodam ze zaladowane latam do dani od zapiecia drugiego biegu do 200 momecik silnik nawet nie mrugnie tak ze trzeba owazac bo to 120 czy 200 wruczy jak kotka psy tego nie lubia a my nawet nie zauwarzymy jak to sie stalo naprawde moja juz troche na tym zawiasie przeszla i silnik tez igielkom nie jest ale tym autem to sie plynie naprawde do porownania mam eklase troche mlotsza co prawda jest w niej troche ciszej ale wygoda no bez porownania polecam polecam polecam osobiscie restauruje i zostawiam a kupilem przypadkiem i ma ja krutko ruda tam tez swoje robi i to jest jedynie jaki kolwiek koszt wygnac rudzielca reszta napraw to som smieszne pieniadze zadnych uzywek nie wkladam zadnych tanszych zamiennikow albo orginalne czesci lub zamienniki z gornej puly tam wiadomo dobre chamulce polecam komplet zimerrmana koszt kolo 1100 przy wentylowanych tarczach to koniecznosc jak sie lata powyrzej 2000 bo ta dziewczynka to na diecie nie byla i jest co zatrzymywac a malo ktury szkop czy dunol wie ze jego auto ma lusterka czy kierunki tak zereszta napraw szacujac bez mechanika oczywiscie i lakierowania celem osiagnieci calkowicie nowego auta praktycznie nowego mechanicznie wliczajc solidny zapas na piwko to max 10 000 wiadomo bez jakiegos czipowania i innego usportowywania moimzdaniem oczywiscie jestem milosnikiem jesli chodzi o mechanike to takich aut juz nie bedzie to pewne nawet jak jakis debil za 5-7 lat zapragnie sprzedac omege p tak rozszezony kapitalnym remoncie to 99% koszta sie zwrucom a wrazen nie zastapi wa zadne 1'4tsi hyba ze z wydawania na remonty co 30 tys zendu 10 000 80% aut produkowanych po 2010 nie dorzywa do 100 000 a omega z ty serduszkiem po malym udrorznianiu i uszczelniani zrobi drugie 300 000 hyba ze zostawimy ja rudej