Szukaj

Raporty zużycia paliwa Opel Insignia I Sports Tourer

Podsumowanie 180 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Opel Insignia I Sports Tourer
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
12,0
71,47 zł
9
10,6
63,07 zł
2
Pokaż więcej silników
Silniki Benzynowe Opel Insignia I Sports Tourer
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
Silniki Diesla Opel Insignia I Sports Tourer
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
Silniki z LPG Opel Insignia I Sports Tourer
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów

Lista raportów zużycia paliwa (180)

6,7
Opel Insignia I
Sports Tourer 2.0 CDTI ecoFLEX 160KM 118kW
.
7,2
Opel Insignia I
Sports Tourer 2.0 CDTI BiTurbo ECOTEC 195KM 143kW
6,7
Opel Insignia I
Sports Tourer 2.0 CDTI ecoFLEX 130KM 96kW
6,7
Opel Insignia I
Sports Tourer 2.0 CDTI ecoFLEX 130KM 96kW
5,5
Opel Insignia I
Sports Tourer 2.0 CDTI ECOTEC 160KM 118kW
Możecie wierzyć albo nie, ale komputer nigdy przez 3 lata nie wskazał spalania powyżej 6,5 l. Na letnich oponach 245/45/18 spalanie dochodzi wg wyliczeń do 6,3 l (komp pokazuje 6.0), a na zimowych 225/50/17 5,7 l (komp. pokazuje 5,4) bez problemu. Nie mam start/stop, skrzynia man. Do pracy mam 35 km w jedną stronę w tym przejazd przez miasto. Ostatnio (listopad 2017) dwa razy trasa do Warszawy ok. 420km, w tym 300 km autostradą w jedną stronę, prędkość na tempomacie 140 i końcowe spalanie 5,7. To wynik wywołujący uśmiech na twarzy. Nie jeżdżę szybko jak na możliwości auta, ale dynamicznie. Samochód ma na liczniku 209tyś.km przebiegu i sprawuje się rewelacyjnie. P.s. Osobom z kosmicznymi wynikami spalania polecam spróbować jazdy ze zmianą biegów ok. 2tyś obrotów.
7,2
Opel Insignia I
Sports Tourer 2.0 CDTI BiTurbo ECOTEC 195KM 143kW
7,7
Opel Insignia I
Sports Tourer 2.0 CDTI BiTurbo ECOTEC 195KM 143kW
Mam wersję bez automatu i napędu 4x4 ale z systemem start-stop, więc auto jest lżejsze i częściej pracuje na niskich obrotach, ale i tak 2 turbiny wywołują wir w baku gdy często wykorzystujemy pełną moc. Samochód bardzo lekko przyśpiesza już od najniższych obrotów ok 1500 (60-100 4 bieg 5,5 s, 80-120 5 bieg 8 s) i ciągnie równo aż do odcięcia gdzieś przy 4800 obr. Przyśpieszenie do 100 też ma niezłe bo 8,2 licznikowe przy masie 1760 kg bez kierowcy. Silnik jest bardzo cichy, cichszy niż wersje 160 i 130 konne, do 2000 praktycznie go nie słychać a na liczniku jest 110 km/h na 6 biegu. Tak więc gdy jeździmy do 2000 obrotów co jest jak najbardziej możliwe przy 2 turbinach i dużym przełożeniu głównym 3,89, spalanie naprawdę jest niskie ok 7,5 przy 150 km/h a 6,5 przy ok 100 km/h. Jednak gdy zaczniemy jeździć na wyższych obrotach to do głosu dochodzi większa turbina i spalanie bardzo wzrasta, wtedy spala nawet 9,6 l średnio! Mimo to jestem zadowolony bo przyjemność z jazdy i cisza wynagradza mi to.
8,3
Opel Insignia I
Sports Tourer 1.8 Twinport ECOTEC 140KM 103kW
9,5
Opel Insignia I
Sports Tourer 2.0 CDTI ECOTEC 160KM 118kW
10,7
Opel Insignia I
Sports Tourer 1.8 Twinport ECOTEC 140KM 103kW
Tani w utrzymaniu nie liczac tankowania...
Opel Insignia I Sports Tourer