Szukaj

Raporty zużycia paliwa Opel Insignia I Sports Tourer

on - zużycie paliwa dla silnika 2.0 CDTI BiTurbo ECOTEC 195KM 143kW (w l/100km)
Średnie zużycie
8,4
Deklaracja producenta
5,8
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
8.1
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
10.2
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
6.9

Lista raportów zużycia paliwa (12)

7,9
Opel Insignia I
Sports Tourer 2.0 CDTI BiTurbo ECOTEC 195KM 143kW
Skrzynia automat
6,2
Opel Insignia I
Sports Tourer 2.0 CDTI BiTurbo ECOTEC 195KM 143kW
9,5
Opel Insignia I
Sports Tourer 2.0 CDTI BiTurbo ECOTEC 195KM 143kW
7,8
Opel Insignia I
Sports Tourer 2.0 CDTI BiTurbo ECOTEC 195KM 143kW
Na 30.000 km średnia z komputera - 8.0l.
10,0
Opel Insignia I
Sports Tourer 2.0 CDTI BiTurbo ECOTEC 195KM 143kW
Nieukrywam ze spodziewałem się niższego spalania.. użytkuje auto 2lata średnio spala 10-11 przy dystrybutorze bo komputer pokazuje zawsze 1l mniej trzeba brać na to poprawkę! Wersja ze skrzynią manualną i 4x4. Ciężki waży prawie 2 tony..
8,7
Opel Insignia I
Sports Tourer 2.0 CDTI BiTurbo ECOTEC 195KM 143kW
Trasa Polska - Wlochy srednie spalanie 8,6. W niemczech predkosc 180-200 caly czas, inne kraje spokojniej do 150. Przy takich predkosciach i pelnym zaladowaniu spalanie 8.6 srednie w dwie strony! Uwazam ze to dobry wynik - mam 4x4 i automat w kombi. Samochod wazy 1960kg bez kierowcy !

Usterki Opel Insignia I

Liczba wpisów: 27

Opel Insignia I – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

7,2
Opel Insignia I
Sports Tourer 2.0 CDTI BiTurbo ECOTEC 195KM 143kW
7,2
Opel Insignia I
Sports Tourer 2.0 CDTI BiTurbo ECOTEC 195KM 143kW
7,7
Opel Insignia I
Sports Tourer 2.0 CDTI BiTurbo ECOTEC 195KM 143kW
Mam wersję bez automatu i napędu 4x4 ale z systemem start-stop, więc auto jest lżejsze i częściej pracuje na niskich obrotach, ale i tak 2 turbiny wywołują wir w baku gdy często wykorzystujemy pełną moc. Samochód bardzo lekko przyśpiesza już od najniższych obrotów ok 1500 (60-100 4 bieg 5,5 s, 80-120 5 bieg 8 s) i ciągnie równo aż do odcięcia gdzieś przy 4800 obr. Przyśpieszenie do 100 też ma niezłe bo 8,2 licznikowe przy masie 1760 kg bez kierowcy. Silnik jest bardzo cichy, cichszy niż wersje 160 i 130 konne, do 2000 praktycznie go nie słychać a na liczniku jest 110 km/h na 6 biegu. Tak więc gdy jeździmy do 2000 obrotów co jest jak najbardziej możliwe przy 2 turbinach i dużym przełożeniu głównym 3,89, spalanie naprawdę jest niskie ok 7,5 przy 150 km/h a 6,5 przy ok 100 km/h. Jednak gdy zaczniemy jeździć na wyższych obrotach to do głosu dochodzi większa turbina i spalanie bardzo wzrasta, wtedy spala nawet 9,6 l średnio! Mimo to jestem zadowolony bo przyjemność z jazdy i cisza wynagradza mi to.
10,3
Opel Insignia I
Sports Tourer 2.0 CDTI BiTurbo ECOTEC 195KM 143kW
Super bo auto służbowe :)
Opel Insignia I Sports Tourer