Szukaj

Raporty zużycia paliwa Opel Insignia I Hatchback

Podsumowanie 275 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Opel Insignia I Hatchback
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
9,3
56,67 zł
18
11,8
72,37 zł
20
13,3
81,33 zł
1
Pokaż więcej silników
Silniki Benzynowe Opel Insignia I Hatchback
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
Silniki z LPG Opel Insignia I Hatchback
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
Silniki z LPG Opel Insignia I Hatchback
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
Silniki Diesla Opel Insignia I Hatchback
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów

Lista raportów zużycia paliwa (275)

9,2
Opel Insignia I
Hatchback 1.6 Twinport ECOTEC 115KM 85kW
No i doszliśmy do kasy . Spalanie trochę mogłoby być mniejsze. miesci się w 10 - 11 litrach
6,8
Opel Insignia I
Hatchback 2.0 CDTI ECOTEC 160KM 118kW
8,0
Opel Insignia I
Hatchback 2.0 CDTI ECOTEC 160KM 118kW
8,0
Opel Insignia I
Hatchback 2.0 CDTI ECOTEC 130KM 96kW
No, tu to trochę za dużo. Przy dynamicznej jeździe, zużycie w okolicy 10 litrów to trochę dużo...
18,9
Opel Insignia I
Hatchback 2.8 V6 Turbo ECOTEC 260KM 191kW
za dużo
6,8
Opel Insignia I
Hatchback 2.0 CDTI ECOTEC 160KM 118kW
jak na automat , szerokie opony , silnik na dotarciu jest ok

Usterki Opel Insignia I

Liczba wpisów: 27

Opel Insignia I – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

6,7
Opel Insignia I
Hatchback 2.0 CDTI ECOTEC 160KM 118kW
podobno na początku jest nieco większe jak narazie 7.8 przewaznie w mieście i niedaleko za nie, chyba nie tak doskonałe jak w katalogach
5,8
Opel Insignia I
Hatchback 2.0 CDTI ECOTEC 160KM 118kW
Z pewnością silnik 1.5 z nowej Laguny lub 1.9 ze Skody Oktawii jest bardziej oszczędny ale wątpię aby znalazł się inny o takich parametrach, który paliłby znacząco mniej od tego w Insigni. 160KM a przy prędkości do 120km/h w trasie można zmieścić się w 5.2 - 5.4l/100km. Jadąc do 90km/h można zejść poniżej 5 ale jeżdżąc bardzo dynamicznie można przekroczyć nawet 9l/100km. A zatem zużycie paliwa oceniam tak jak jazdę. Rozsądna prędkość i takież spalanie. W mieście można zmieścić się w 6.4 l/100km oczywiście w umiarkowanym korku. W godzinach szczytu po Warszawie można spalić nawet do 7.7l/100km. Wymiana oleju i filtra - 350 zł. Przeglądów jeszcze nie miałem więc nie oceniam ale myślę, że w 700zł można się zmieścić. Jest wynik w granicach rozsądku. Profilaktycznie i proforma zabieram 0.5 pkt i oceniam na 4.5
6,2
Opel Insignia I
Hatchback 2.0 CDTI ECOTEC 160KM 118kW
5.5l/100km przy jeździe do 120km/h to całkiem niezły wynik i osiągalny bez większego wysiłku. Oczywiście mogę zjechać do 4.9l/100km ale to byłaby męka przy max 90 - 100km/h. Tym autem trudno jest jeździć na tak niskich prędkościach. Wyciszenie i 1500 obr./min sprawia wrażenie ślimaczego tempa przy 100km/h. Generalnie uważam auto za udane choć wcześniej jeździłem Laguną II, która pod względem wykończenia, komfortu i użytych materiałów przerasta o głowę niemieckie produkcje. Design Insigni zarówno wewnętrzny jak i zewnętrzny to majstersztyk ale komfortu powinni uczyć się od francuzów. Jak na razie nie mogę nic powiedzieć o awaryjności. Laguna była niezawodna i po 270tys km nadal trzymała fason, styl i moc. Zobaczymy co będzie z Niemcem... :)
10,2
Opel Insignia I
Hatchback 1.8 Twinport ECOTEC 140KM 103kW
Opel Insignia I Hatchback