Szukaj

Raporty zużycia paliwa Opel Insignia I Hatchback

pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 Turbo ECOTEC 220KM 162kW (w l/100km)
Średnie zużycie
11,8
Deklaracja producenta
9,4
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
12,2
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
11.5
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
15.2
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
8.8
lpg - zużycie paliwa dla silnika 2.0 Turbo ECOTEC 220KM 162kW (w l/100km)
Średnie zużycie
9,7
Deklaracja producenta
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
9.0
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
13.0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
7.0

Lista raportów zużycia paliwa (21)

9,7
Opel Insignia I
Hatchback 2.0 Turbo ECOTEC 220KM 162kW
plus 2l benzyny
13,2
Opel Insignia I
Hatchback 2.0 Turbo ECOTEC 220KM 162kW
Pali tyle ile powinien samochód z taka waga i mocą. Trzeba się z tym liczyć chcąc go kupić. Wole wydawać na paliwo 100 euro wiecej. Niż na mechaników którzy nie mogą sobie poradzić z silnikiem ecoboost lub im podobnym. Jestem zadowolony z zakupu tego samochodu i gorąco polecam.
13,2
Opel Insignia I
Hatchback 2.0 Turbo ECOTEC 220KM 162kW
12,8
Opel Insignia I
Hatchback 2.0 Turbo ECOTEC 220KM 162kW
Paliwo + serwis w ASO - PORAŻKA
10,2
Opel Insignia I
Hatchback 2.0 Turbo ECOTEC 220KM 162kW
Mam mojego kocurka już pół roku i nieprawdą jest że pali jak smok.Automat też pracuje bez zarzutów.Jazda to naprawdę wygoda i komfort można porównać do BMW seria 5 ale za BMW trzeba zapłacić razy dwa.
9,9
Opel Insignia I
Hatchback 2.0 Turbo ECOTEC 220KM 162kW
Spalanie 50 % miasto, 50% trasa to ok 10 L. Czy dużo ? to jednak 220 konna uturbiona benzyna, nikt się nie spodziewał chyba wyników na poziomie opla corsy ?

Usterki Opel Insignia I

Liczba wpisów: 27

Opel Insignia I – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

11,3
Opel Insignia I
Hatchback 2.0 Turbo ECOTEC 220KM 162kW
Spalanie auta to koszmar. Wiem ze auto swoje waży, ma stały napęd 4x4 ale pali tyle co silniki o dużo większej pojemności. Auto zaczipowane na 280 koni, i 450 nm sprawia ogromną radość z wyprzedzania jednak ból przy tankowaniu jest ogromny. Całe szczescie że mam Opla w manualu, automat to tragedia z tego co wiem z opowiadań innych użytkowników, pozwala wkręcać silnik i zawstydzać najnowsze BMW 5 i x5 z 2.0 silnikami. Autostrada i prędkość 160km/h na tempomacie to spalanie koło 11l litra, spokojne miasto to wynik koło 13 litrów, prędkość 260 to nie powiem, komputer do 40l/100 spalanie pokazuje a potem nic wiecej, moze by nie drażnić poprostu i go nie sprzedać. Ogólnie jak ktos chce oszczędny silnik to odradzam benzyny w oplu, silnik 1,4 tez nie lepszy, trzeba go ciagle kręcić by mieć moc i pewność przy wyprzedzaniu, i spalenie w trasie wychodzi koło 14,5 gdy nie wleczemy sie za ciężarówkami.
11,0
Opel Insignia I
Hatchback 2.0 Turbo ECOTEC 220KM 162kW
11,7
Opel Insignia I
Hatchback 2.0 Turbo ECOTEC 220KM 162kW
Auto nie jest tanie w utrzymaniu. Spalanie oscyluje minimum około 10L/100km, przy dynamicznej jeździe do 14L/100 na autostradzie i do 16L/100km w mieście przy ostrej jeździe. Koszty części zamiennych również do bardzo tanich nie należą.
11,5
Opel Insignia I
Hatchback 2.0 Turbo ECOTEC 220KM 162kW
Opel Insignia I Hatchback