Samochód swoje waży i musi spalić - po trasie na setke dwie osoby i troche bagażu bez szaleństw z predkoscia do 110 km/h spalił mi 13 litrów. Ta sama trasa jedna osoba i V=100-130 i z obrotami do 3,5 - 4 tysiace spalił mi około 15 litrów gazu. Po mieście spodziewam się wyniku około 14-15 litrów gazu przy normalnej jeździe(opony Yokohama geolandar ats). Załadowany i z V=do 110 pewnie w granicach 15l.
Ceny czesci: klocki brembo 4 szt. 420 PLN + robota ca. 80 PLN; rozrzad + pompa ca. 550 - 650 + robota 100-150 (mechanik u którego robie trzy samochody), opony ca. 1800 -2200 PLN, wydech(I i II) cały oryginał 2500 PLN (bez katalizatora) - zamiennik I i II 560 z robotą Walker (wykopany spod ziemi) - generalnie koszty utrzymania porównywalne z osobówką 2,0 - 2,5 litra, skrzynia toporna, komfort jazdy - jaki komfort:)? chyba że po trasie, chcesz pojeździć - kup z silnikiem 3,2 bo ten starczy ale do normalnej jazdy; generalnie - w tej cenie jezeli model dobrze utrzymany powinien cieszyć(brałem pod uwage RAV 4(mała), Xtrail(w środku jak zabawka i delikatny), CRV - dla kobiety? - z koreańskiego badziewia sorento - ale badziew) wiec padło na frote - klasyczna bryła autobusu, w srodku jak cie moge, da sie jechać - czekam na zimie:)