Szukaj

Raporty zużycia paliwa Opel Astra J Sports Tourer

Podsumowanie 154 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Opel Astra J Sports Tourer
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
Silniki Benzynowe Opel Astra J Sports Tourer
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
Silniki z LPG Opel Astra J Sports Tourer
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
Silniki z LPG Opel Astra J Sports Tourer
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
Silniki Diesla Opel Astra J Sports Tourer
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
5,7
35,34 zł
3
6,8
42,55 zł
50
6,4
39,82 zł
13
5,4
33,68 zł
8
6,6
40,93 zł
8
6,2
38,83 zł
12
Pokaż więcej silników

Lista raportów zużycia paliwa (154)

6,7
Opel Astra J
Sports Tourer 1.7 CDTI ECOTEC 125KM 92kW
Spalanie na trasie 1300km, głównie po autostradach ze średnią prędkością 140 - 170km/h. Do prędkości 110km/h spalanie bardzo ładne - w okolicach 5,5l/100km, przy większych prędkościach niestety już pije oleju trochę więcej :)
8,8
Opel Astra J
Sports Tourer 1.6 Twinport ECOTEC 115KM 85kW
6,7
Opel Astra J
Sports Tourer 1.4 Turbo ECOTEC 120KM 88kW
Bardzo pozytywnie jak na benzynę o te gabaryty - ok 1500kg styl jazdy zróżnicowany średnio od 6 dojazdy do pracy do 8,7 śpieszne wyjazdy na wakacje
5,3
Opel Astra J
Sports Tourer 2.0 CDTI ECOTEC 165KM 121kW
koszty utrzymania oceniam jako b. dobre ,przez trzy lata wymieniłem klocki hamulcowe z przodu i z tyłu oraz cyklicznie olej i filtry. Nie naprawiałem niczego innego.
7,6
Opel Astra J
Sports Tourer 1.4 Twinport ECOTEC 100KM 74kW
Powiem szczerze że sie zawiodłem. Spalanie jak na to auto duże tym bardziej ze nie mam ciezkiej nogi i trzymam sie zasad ecodriveingu. średnio w cyklu mieszanym pali 8 L, na trasie zszedłem do 6,8 przy 100-110 km.h-słabo, nie wziąłbym już takiego silnika. O wyprzedzaniu to mozna zapomnieć. Ten silnik jest za słaby na kombi. Jazda nim na autostradzie jest męcząca- przy 120 km/h ma ponad 3,5 tys obrotów i silnik wyje. zrobiłem nim 5 tys km. Osobom zastanawiającym sie nad tym silnikiem szczerze odradzam. Polecam wziąc silnik 1,6 lub wersje turbo. Turbo 1.4 140 km jezdziłem na jeździe próbnej i było wystarczająco.
6,8
Opel Astra J
Sports Tourer 1.7 CDTI ECOTEC 110KM 81kW
Ani źle ani dobrze. Ceny części do Opla przeciętnie wysokie. Przy 120000 padła sonda lambda.
8,3
Opel Astra J
Sports Tourer 1.6 Twinport ECOTEC 115KM 85kW
Czesci sa ogolnie dostepne i w normalnej cenie.Zuzycie paliwa w tym aucie to masakra,nawet przy 80-90 km/h nie da rady zejsc ponizej 7 litrow na 100 km
7,4
Opel Astra J
Sports Tourer 1.4 Turbo ECOTEC 140KM 103kW
Przy tej masie i gabarytach auta - spalanie raczej nie dziwi :)
8,3
Opel Astra J
Sports Tourer 1.4 Turbo ECOTEC 140KM 103kW
6,4
Opel Astra J
Sports Tourer 1.7 CDTI ECOTEC 110KM 81kW
Spodziewałem się mniejszego spalania, masa samochodu robi swoje. Minimalnie w trasie aż tak nie testowałem, bo nie mam czasu na jazdę emerycką. Wydaje mi się że do 5.0 można zejść jadąc jak dziadek 80km/h. Mi średnio wychodzi koło 6,5 jest to żwawsza jazda mieszana, trasa i trochę miasto/wieś, korki, światła ronda itp. Odziwo wydaje mi się że nie ma dużej różnicy czy jeżdżę ekonomiczniej czy żwawiej różnica jest gdzieś ok 0,5l. mniej lub więcej. Sprawdzę kiedyś maks spalanie przy deptaniu i emeryckim stylu to napiszę jeszcze raz. W spokojnej trasie w Alpach z pełnym ładunkiem i 3 os. spalanie 6,0-6,2l. Zawszę tankuję do pełna i to jest moje porównanie, bo komputer cygani nawet do 0,7l. Wyświetla 6,2 a przy tankowaniu wychodzi np 6,7. W trasie pokazał mi kiedyś 5,5 a było ok 6,2m. UWAGA Samochód posiada ogromną turbodziurę, Seicento 1,1 przy tym aucie to ferrari na przyspieszeniu przy niskich obrotach. Auto jak osiągnie 1,8-2,2 tyś obr to ciągnie przyzwoicie, ale z ronda raczej żwawo nie ruszymy, po prostu zwleczemy się z niego jak stary dziadek, jeśli będziemy mieli za niski bieg, lub za małe obroty. Blisko mnie jest spora góra i skrzyżowanie pod górą, jak wjedziesz na górę na 2biegu i koło 1300obr to samochód nie przyspieszy, trzeba zrobić redukcję. Jak już jest 1500-1600obr to przyspieszy wolno do 2000tyś i jak się włączy turbo to już pięknie ciągnie. Dla porównania jeździłem tam różnymi samochodami i nigdy nie zdarzyło mi się abym nie mógł przyspieszyć. Nawet Felicia 1.3 przyspiesza tam na 2 biegu bardzo wolno ale przyspiesza, a w Oplu trzeba po prostu być bliżej włączenia się turbo, albo wbić asa. Pożyczyłem na chwilę Astrę 1.4 90KM i jest jeszcze gorzej, nie dość że wolno przyspiesza od dołu, to jeszcze w całym zakresie obrotów brakuje mocy. Nie jeździłem mocniejszą wersją.
Opel Astra J Sports Tourer