Szukaj

Raporty zużycia paliwa Opel Astra J Sedan

pb - zużycie paliwa dla silnika 1.4 Turbo LPGTEC 140KM 103kW (w l/100km)
Średnie zużycie
8,8
Deklaracja producenta
6,8
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
7,8
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
8.5
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
10.7
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
7.3
lpg - zużycie paliwa dla silnika 1.4 Turbo LPGTEC 140KM 103kW (w l/100km)
Średnie zużycie
8,4
Deklaracja producenta
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
9,4
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
8.1
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
10.0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
7.1

Lista raportów zużycia paliwa (66)

8,4
Opel Astra J
Sedan 1.4 Turbo LPGTEC 140KM 103kW
9,5
Opel Astra J
Sedan 1.4 Turbo LPGTEC 140KM 103kW
Wymiana oleju w serwisie to 199 PLN. Poza tym, żeby nie stracić gwarancji Opel każe wymieniać kilka bardziej lub mniej kosztownych drobiazgów co ok. 15000 km. Do tego dochodzą coroczne przeglądy auta, ale bez stacji diagnostycznej (czyli bez sensu) za ok 300-400 PLN. Jeśli komuś nie zależy na książce serwisowej uzupełnianej w ASO to polecam na własną rękę wymieniać olej i robić przeglądy.
9,3
Opel Astra J
Sedan 1.4 Turbo LPGTEC 140KM 103kW
Dzięki fabrycznej instalacji LPG są rewelacyjnie niskie. Nie mogę ocenić kosztów przeglądów serwisowych, bo pierwszy duży dopiero będzie.
10,1
Opel Astra J
Sedan 1.4 Turbo LPGTEC 140KM 103kW
Całe szczęście jest fabryczne LPG którym kierowałem się przy wyborze auta. Spalanie najniższe LPG - 7,8l/100km (6 bieg na autostradzie z włączona klimą), spalanie najwyższe LPG - 13,5l/100km (miasto, częste postoje na włączonym silniku, klima). Po przejechaniu 1,3 tys. km. wymieniłem olej silnikowy w ASO, koszt 199 zł.
9,2
Opel Astra J
Sedan 1.4 Turbo LPGTEC 140KM 103kW
Liczyłem że wg danych fabrycznych nie będzie to prawie 10 ltr gazu/100 km.
7,8
Opel Astra J
Sedan 1.4 Turbo LPGTEC 140KM 103kW
LPG rewelacja ale i benzyny pali niedużo. W klimatyzacji jeszcze stary czynnik więc jego wymiana będzie o wiele tańsza niż w nowszych konstrukcjach. Serwis tak popularnego modelu będzie z pewnością bezproblemowy i tani.
Dziennik kosztów dla Opel Astra J Sedan 1.4 Turbo LPGTEC 140KM 103kW
Średni koszt przejechania 100 km
15,50 zł
7,8
l/100km
9,4
l/100km
Zobacz dzienniki
8,4
Opel Astra J
Sedan 1.4 Turbo LPGTEC 140KM 103kW
Po 19000 jestem zadowolony, tanio i komfortowo. Tylko tankowanie co 400km trochę irytuje.
7,7
Opel Astra J
Sedan 1.4 Turbo LPGTEC 140KM 103kW
LPG - jazda bez strat na osiągach za mniej niż połowę ceny w tak dużym aucie to główny powód wyboru tego samochodu jak dla mnie. Sprawdzona technika i wg informacji brak słabych kosztownych punktów do napraw. Rozrząd jest podobno bezproblemowy, jedynie coś wcześniej się zdarzało z łożyskami skrzyni (ale liczę że już poprawione) i turbina - tylko że w tym modelu bezproblemowa. Na zimnym silniku elektronika ją chroni - przez chwilę mniejszy moment. Ważne żeby nie wyłączać zaraz po wysokich obrotach jak w każdym turbo
8,2
Opel Astra J
Sedan 1.4 Turbo LPGTEC 140KM 103kW
Narazie niewiele moge powiedzieć bo auto ma dopiero 7tys przebiegu. Ale jestjuz od 2012 roku produkowane a kombi i hatchback od 2009 wiec czesci jest juz sporo zarowno nowych zamiennikow jak i uzywanych. Serwis opla nie należy do najdrożych
8,9
Opel Astra J
Sedan 1.4 Turbo LPGTEC 140KM 103kW
Średnia 8,7 wyliczona z dystansu około 25.000 przejechanych km. Jeżdżę raczej sporo, te 25k wykręciłem w 8 miesięcy. Styl jazdy średni, nie pasjonuje mnie może ryk silnika ale nie wlokę się też za niedzielnymi kierowcami. Na autostradzie wyraźny wzrost spalania powyżej 10l przy ok. 150 km/h. W lecie prawie nie zużywa PB95, przełącza się po 100-200 m na LPG, w zimie nawet i po 10km także spalanie PB95 na rozgrzanie silnika wychodzi koło 13l. Przy normalnej jeździe na PB95 średnio łykał 6,5l.
Opel Astra J Sedan