Szukaj

Raporty zużycia paliwa Opel Astra H

Podsumowanie 1488 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Opel Astra H
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
6,9
41,31 zł
1
9,4
56,08 zł
3
8,3
49,69 zł
1
7,0
42,03 zł
216
7,6
45,70 zł
169
8,0
48,13 zł
166
8,1
48,45 zł
28
8,7
51,84 zł
45
9,5
56,84 zł
18
11,3
67,65 zł
17
13,4
80,22 zł
1
Pokaż więcej silników
Silniki Benzynowe Opel Astra H
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
8,1
25,47 zł
14
10,9
33,99 zł
3
9,8
30,60 zł
11
9,9
31,07 zł
9
10,6
33,02 zł
9
11,8
36,86 zł
6
Pokaż więcej silników
Silniki Diesla Opel Astra H
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
6,3
38,60 zł
1
5,7
34,65 zł
142
5,5
33,40 zł
4
5,6
34,13 zł
55
5,9
36,16 zł
247
5,6
34,31 zł
1
6,2
37,91 zł
50
6,1
37,55 zł
14
6,1
37,38 zł
24
6,5
39,53 zł
95
6,7
40,85 zł
9
6,6
40,68 zł
76
Pokaż więcej silników
Silniki Diesla Opel Astra H
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
7,3
22,83 zł
1

Zużycie paliwa Opel Astra H – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Lista raportów zużycia paliwa (1488)

5,8
Opel Astra H
Hatchback 5d 1.7 CDTI ECOTEC 100KM 74kW
8,0
Opel Astra H
Hatchback 5d 1.6 ECOTEC 115KM 85kW
4,9
Opel Astra H
Hatchback 5d 1.3 CDTI ecoFLEX 90KM 66kW
Utrzymanie samochodzika jeśeli chodzi o ropkę, to też super - pali malutko. Napraw ZERO, jedynie po 2 latach trzeba było wymienić klocki,ale to przecież normalna sprawa. Tylko lejesz ON i ognia
5,7
Opel Astra H
Kombi 1.9 CDTI ECOTEC 120KM 88kW
5,8
Opel Astra H
Hatchback 5d 1.7 CDTI ECOTEC 80KM 59kW
Trasa 90-130km/h = 5l/100km, miasto 50-70km/h = 6l/100km w korkach 6,5l/100km. Jazda bez klimy, bez gwałtownych przyspieszeń, raczej ciężkiej nogi nie mam. Auto jest garażowane w ogrzewanym garażu przez co też mniej pali. Wyniki z zimy, latem pali tyle samo bo załączam klimę.
4,7
Opel Astra H
Kombi 1.7 CDTI ECOTEC 80KM 59kW
8,0
Opel Astra H
Hatchback 5d 1.6 ECOTEC 115KM 85kW
4,7
Opel Astra H
Kombi 1.3 CDTI ecoFLEX 90KM 66kW
Cóż - nawet przy ostrej jeździe samochód niewiele pali. Jeżeli chodzi o koszty paliwa jest bezkonkurencyjny - świetne autko dla chcących pooszczędzać nie skazując się tym samym na jakieś śmieszne maleńkie silniczki. Auto nie jest usterkowe, więc naprawy także niewiele kosztują. A przeglądy standardowo, ceny na powszechnym poziomie.
6,9
Opel Astra H
Kombi 1.3 CDTI ecoFLEX 90KM 66kW
Bardzo wysilony silniczek. Dużo za dużo pali( w stosunku do katalogu), może dlatego, że jest nowy (3 tys. km.).Ja jeźdżę nim między 2000-3.500 obr./min., zresztą poniżej 2000 obr./min. jest ogromna turbodziura i nie da się nim normalnie jechać, więc szkoda silnika męczyć i niszczyć. Zresztą nie chcę zapiec kierownic strug powietrza (zmienna geometria łopatek) i dlatego trzeba jeździć nim w miarę dynamicznie na średnich i wysokich obrotach i unikać jazdy na niskich obrotach(co nie jest takie oczywiste dla Diesla). Jestem rozczarowany tak sporym apetytem na paliwo(realnie zejście w mieście poniżej 8 l/100 km jest sporym wyzwaniem). Myślę, że maksymalnie w mieście 7,5 l/100 km byłoby do zaakceptowania.Jak będzie tak dalej to będę go reklamował.
6,9
Opel Astra H
Kombi 1.3 CDTI ecoFLEX 90KM 66kW
Przejechałem moim autem dopiero 3 tys. km. więc trudno obiektywnie stwierdzić na ile tak duże spalanie (moim zdaniem)wynika z niedotarcia i nowości silnika.W realnej jeździe w warszawskich warunkach zejście poniżej 8l/100km jest nie lada wyzwaniem.Dane katalogowe szczególnie w odniesieniu do cyklu miejskiego różnią się dramatycznie. Dynamika tego samochodu jest taka jak zakładałem przed kupnem, żadna rewelacja to nie jest ale i faktyczne odczucia z jazdy są lepsze niż wynika to z danych na papierze.Ogromna turbodziura, dopiero od 2200 obr./min. do ok. 3000-3500 można normalnie jechać.Tak i ja jeźdżę między 2-3.5 tyś. obr./min.Poniżej nic się nie dzieje i generalnie szkoda tego silnika na jazdę z niższymi obrotami. Jeśli spalanie dalej będzie tak dramatycznie duże jak na Diesla to będę go reklamował u dilera, albo niech zmienią dane w katalogach na prawdziwe a nie piszą dyrdymały. Reszta tzn. wyposażenie, prowadzenie i wielkość wnętrza mieszczą się w średniej dla tej klasy aut. j
Opel Astra H