Jeżdzi sobie autko nawet spoko choć pomarudzę na dynamikę tego silnika. Silniczek na niskich obrotach nie jedzie :/. Jak na takie osiągi dużo pali. Vw przy 1,9 110 ps i lepszych osiągach spala ok 0,5-1 l mniej. Ośmio zaworowa głowica, cichsza,lepiej ciągnie od niskich obrotów. Jedyna zaleta to łańcuch. Może bredzę bo zawsze jeżdziłem benzyniakami ale dla mnie silnik który przy niskich obrotach na 2 ce nie rwie gumy przy dodaniu gazu to lipa. Tu trzeba poczekać aż turbo nabije co czuć przy około 2-2,2 rpm. Ogólnie nie polecam nikomu silników diesla. Kiedyś to człowiek się napalał że to mało pali i duże przebiegi ma a teraz niby fajne te diesle ale jakie drogie w utrzymaniu. Czyli podsumowanie : minimalnie ok 5 l, średnio ok 6, a max w zimie może 7,5 l. nie polecam trzymać silnika poniżej 2 tys obr bo nagły manewr przyspieszenia będzie nikły ( w ogóle słyszałem kilka razy jak wał wyszedł bokiem w tych silnikach co wskazuje na zbyt niskie obroty). coś za coś jednym słowem. teraz poluje na bertone 1,8 125 ps.