Nie wiem, jak wychodzi wam spalanie rzędu 4l/100km. Przy moim stylu jazdy średnie spalanie wynosi ok. 5,5l/100km i jest to średnie spalanie z trasy(60%) i miasta (40%), czasami lubię przycisnąć jak jeżdżę sam, bo jednak z pustą paką trochę idzie:) Ogólnie ciężko byłoby mi zejść poniżej 4,5l (raczej wolniej niż 100km/h na trasie nie jeżdżę) ale też nie spalił mi więcej niż 6,5l/100km, nawet jak biłem Vmaxa i nie jeździłem poniżej 140km/h na dwupasmówce. Z reguły normalna prędkość w trasie to 130km/h(mowa o dwupasmówce, bo na jednopasmówce nie ma po prostu gdzie - no chyba, że przy małym natężeniu ruchu) i zawsze się mieszczę ze średnim spalaniem w 6 litrach na 100km(z samej trasy przy prędkości 130-140km/h spalanie wyszło 5,2l, jechałem wtedy w góry i zrobiłem około 1000km, w aucie jechaliśmy w 4 osoby+bagaże). Jeżdżę na oponach 15". Podejrzewam, że po chip tuningu spalanie by się trochę poprawiło, ale szkoda mi silnika na takie eksperymenty, jednak silnik Isuzu powinien być mułem, ale w zamian otrzymujesz bezawaryjnego diesla o super spalaniu. Ogólnie serdecznie polecam, samochodem przejechałem ponad 50tys. km(kupiłem go, gdy na liczniku miał 176tys.) i wkład finansowy był naprawdę niewielki - oczywiście takie rzeczy jak akumulator, czy alternator trzeba było wymienić, ale Asterka jest super tania w utrzymaniu, przykładem jest wspomniany alternator 250zł z robocizną, gdzie w autach typu VW Passat trzeba by było zapłacić około 600zł. Naprawdę szczerze polecam, jeśli nie chcesz wydawać dużo na samochód i mieć praktyczne(bagażnik naprawdę pakowny jak na auto segmentu C) auto to zdecydowanie jest to!