Kombi 75 km lpg instalacja podciśnieniowa, do zbiornika wchodzi 43 litry lpg, średnie spalanie miasta i trasa tzw "podmiejska" na śląsku (droga jednopasmowa średnia prędkość 40 - 50 km) od 9 do 10 litrów lpg, na trasie 90 -100 km (4 pasmówka) 7,8 - 8 litrów lpg, , autostrada Niemcy 160 km/h prawie max prędkość (bo na lpg rozpędzi się w porywach do 170 km) - 12,5 lpg, miasto 10 do 11 lpg (spokojna jazda), jazda z klimatyzacją 50/50 %, silnik do 100 km/h bardzo cichy i dosyć elastyczny - jak się wrzuci V to od 60 km/h można spokojnie jechać. Do miasta i na trasy podmiejskie (nie autostrady) do spokojnej jazdy silnik idealny. Do szybkiej jazdy autostrada itp, wyprzedzanie powyżej 90 - 100 km/h - tragedia. Koszty eksploatacji w zasadzie zerowe. Na zbiorniku lpg (wchodzi 43 litry) przy spokojnej jeździe 430 do 540 km. Jeśli się dba o ten silnik - jest to silnik niezniszczalny, prosty, cichy, elastyczny ale do spokojnej jazdy. Ceny części do samochodu w porównaniu do współczesnych vw passat b7 itp - prawie za darmo. Jeśli auto nie ma korozji (to jest największy problem) to długo z tym silnikiem pojeździ, oczywiście jak ktoś je w miarę rozsądku serwisuje. Polecam jako 2 lub 3 auto w rodzinie - jako taki "wół roboczy na zakupy do sklepu i na dojazdy do pracy" Komfort jazdy jak na klasę "kompakt" - nawet współczesną bardzo wysoki. Obecnie te auta są za grosze w cenie nowego kompletu alu felg z oponami do passata.