Szukaj

Raporty zużycia paliwa Opel Astra G Hatchback

pb - zużycie paliwa dla silnika 1.6 Twinport ECOTEC 103KM 76kW (w l/100km)
Średnie zużycie
7,6
Deklaracja producenta
6,5
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
5,9
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
6.9
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
9.6
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
6.4
lpg - zużycie paliwa dla silnika 1.6 Twinport ECOTEC 103KM 76kW (w l/100km)
Średnie zużycie
7,3
Deklaracja producenta
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
7,4
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
7.3
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
7.3
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
7.3

Lista raportów zużycia paliwa (5)

7,3
Opel Astra G
Hatchback 1.6 Twinport ECOTEC 103KM 76kW
To już czwarta Astra, którą jeżdżę. I jest to dla mnie zaskoczenie. Ta astra jest najbardziej dynamiczna a pali najmniej. Po zatankowaniu na stacji Orlenu 35,25 litrów LPG przejechałem 484,5 km., do włączenia alarmu o braku gazu. Wychodzi średnie spalanie 7,27 litrów LPG na 100 km. Pewnym wytłumaczeniem tej anomalii może być to, że 95 procent tras robię na terenach wiejskich, a poza tym nie mam zbyt "ciężkiej" nogi. Dla porównania podam ,że moja pierwsza Astra F 1,4 C14NZ (60 KM) paliła pomiędzy 8,5 a 9 litrów Gazu. Druga Astra F 1,6 16 V (X16XEL 101KM) paliła pomiędzy 8 a 8.5 litra gazu. Trzecia Astra G 1,6 16 V (Z16XE 101 KM) paliła pomiędzy 7,8 a 8,2 litra gazu.
6,2
Opel Astra G
Hatchback 1.6 Twinport ECOTEC 103KM 76kW
7,5
Opel Astra G
Hatchback 1.6 Twinport ECOTEC 103KM 76kW
tragedia ze silnikiem mega drogie częśći no i swoje 7,5 -8,0 litra w cyklu mieszany przy spokojnej jezdzie spali..
9,0
Opel Astra G
Hatchback 1.6 Twinport ECOTEC 103KM 76kW
BARDZO WYSOKIE! Spore zużycie paliwa, drogie części (dużo podzespołów z Astry III), np. koszt zakupu sprzęgła, to ok. 1000 - 1500 zł
7,8
Opel Astra G
Hatchback 1.6 Twinport ECOTEC 103KM 76kW
Spalanie w mieście nie jest najniższe nawet jak na kompaktowy samochód. W trasie nie jest źle, aczkolwiek na autostradach, a szczególnie przy załączonej klimatyzacji spalanie jest dość duże. Sytuację tą rekompensują koszty napraw - części są niedrogie, a naprawy dość proste. Każdy mechanik jest w stanie ogarnąć Astrę II. Jednocześnie auto nie zaskakuje praktycznie żadnymi awariami, wymieniać trzeba jedynie elementy eksploatacyjne, które w gruncie rzeczy i tak są bardzo trwałe. Pod względem bieżącego utrzymania samochodu, kupna części i serwisu Astra II to jedno z najlepszych aut na rynku.
Opel Astra G Hatchback