Zdecydowanie największa zaleta tego auta. Przy inst LPG poprostu taniej jeździć się nie da. Codziennie 100km przejechane 60/40 trasa/miasto i zużycie waha się od 8,2l do max 9,2l/100km LPG przy czym dużo zależy od jakości gazu, przy klimie wyłączonej spada o ok. 0,5l/100km. do tych 8,7l. W mieście równo ze wszystkimi spod świateł a na trasie 100-120km/h. 10l/100km dopiero na A2 z łodzi do konina z pełnym obciążeniem klimą i 140-150km/h. Części zamienne tanie, dużo brytyjskiego szrotu i zamienników w sklepach. Auto proste konstrukcyjnie, żadnych pomysłów rodem z passata jak wielowahaczowe zawieszenie, czy z fiata kompletne wahacze razem z tulejami wymieniane albo francuskie belki skrętne.
Reasumując elementy zawieszenia proste w naprawie, tanie, ekonomika silnika lepsza niż najekonomiczniejsze 1.9TDI z VW. Reszta jak w każdym innym samochodzie tej klasy.