Szukaj

Raporty zużycia paliwa Nissan X-Trail III

Podsumowanie 103 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Nissan X-Trail III
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
8,4
50,70 zł
2
9,2
55,53 zł
5
7,4
44,46 zł
23
Silniki Benzynowe Nissan X-Trail III
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
9,3
29,22 zł
1
Silniki Diesla Nissan X-Trail III
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
6,7
41,14 zł
23
6,2
37,72 zł
9
8,4
51,59 zł
9
8,5
51,94 zł
31

Zużycie paliwa Nissan X-Trail III – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Lista raportów zużycia paliwa (103)

8,6
Nissan X-Trail III
Terenowy Facelifting 2.0 dCi 177KM 130kW
7,2
Nissan X-Trail III
Terenowy Facelifting 2.0 dCi 177KM 130kW
Całkiem nieźle jak na auto takich gabarytów. Najniższe spalanie jakie udało się osiągnąć to 5,6 przy przepisowej jeździe przez wioski. Średnie spalanie na autostradzie przy prędkości 140/150 wynosi 7,8. Najwyższe spalanie wyniosło 8,5 przy dynamicznej jeździe.
7,7
Nissan X-Trail III
Terenowy 1.6 DIG-T 163KM 120kW
6,4
Nissan X-Trail III
Terenowy Facelifting 1.6 dCi 130KM 96kW
Bardzo dobre spalanie i osiągi. Polecam
7,3
Nissan X-Trail III
Terenowy Facelifting 2.0 dCi 177KM 130kW
9,3
Nissan X-Trail III
Terenowy Facelifting 2.0 dCi 177KM 130kW
8,4
Nissan X-Trail III
Terenowy 1.6 dCi 130KM 96kW
6,0
Nissan X-Trail III
Terenowy dCi 130KM 96kW
5,8
Nissan X-Trail III
Terenowy dCi 130KM 96kW
Przy normalnej jeździe 70 trasa/30miasto 1000km auto spaliło średnio 6,3l\100km. Wskazania komputera 5,3, czyli komputer zaniżył dokładnie o 1l, kolejny dystans to 1032km i zalane 62,4l paliwa , wychodzi 6,06l/100km (podobne warunki 80trasa/20miasto), Wskazania komputera 5,1l, czyli komputer ponownie zaniża o 0,9 litra. Uważam że na tak duży samochód spalanie jest b. przyzwoite, dynamika również w zupełności wystarczy, można śmiało wyprzedzać 320nm naprawdę robi swoje (choć szału nie ma), W porównaniu do Toyoty RAV-4 czy Honda CR-V, Mazda CX-5 to auto wygrywa z kretesem jeżeli bierzemy pod jednostki wolnossące po ich stronie. Wyposażenie w nissanie również sporo bogatsze. Po 120 000km i 3,5 latach eksploatacji wymiany wymagała jedynie prawa poduszka podtrzymująca silnik (242zł) i akumulator przez używanie START-STOP(Dopada to wiele Nissanów bo w moim drugim JUKE również padł akumulator już po 2 latach!!!! Serwisy twierdzą że oczywiści jest to pierwszy taki przypadek w kraju :) skoro tak to czemu na zimę 2017/2018 jakoś nie mieli akumulatorów od ręki. Gwarancja się skończyła akumulator jest nowy, więc system wyłączony bo nie widzi mi się wydawanie 600zł za zaoszczędzenie 27kg/CO2 bo po takiej liości bateria przestała działać........Generalnie fajne auto rodzinne, dużo przestrzeni, dobra sztywność zawieszenia, robi wrażenie na drodze i rodzinie. To co mnie jednak wkurza to: B słabe radio FM( DRAMAT), twarde skórzane fotele( nie to co w honda czy audi), czujniki parkowania działają praktycznie w ostatniej chwili(nic nie daje zmiana zakresu), auto pow 110km zaczyna robić się głośne ;((, krótkie przełożenia biegu I i II przez co sprint do setki jest wolniejszy....
7,9
Nissan X-Trail III
Terenowy Facelifting 1.6 DIG-T 163KM 120kW
Nissan X-Trail III