Szukaj

Raporty zużycia paliwa Nissan X-Trail II

on - zużycie paliwa dla silnika 2.0 dCi 150KM 110kW (w l/100km)
Średnie zużycie
8,2
Deklaracja producenta
6,8
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
8,4
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
7.9
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
9.6
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
7.0

Lista raportów zużycia paliwa (61)

8,3
Nissan X-Trail II
Terenowy 2.0 dCi 150KM 110kW
8,4
Nissan X-Trail II
Terenowy 2.0 dCi 150KM 110kW
wszystko zależy od ciężaru nogi
6,8
Nissan X-Trail II
Terenowy 2.0 dCi 150KM 110kW
10,7
Nissan X-Trail II
Terenowy 2.0 dCi 150KM 110kW
9,3
Nissan X-Trail II
Terenowy 2.0 dCi 150KM 110kW
6,9
Nissan X-Trail II
Terenowy 2.0 dCi 150KM 110kW
Dziennik kosztów dla Nissan X-Trail II 2.0 dCi 150KM 110kW
Średni koszt przejechania 100 km
41,00 zł
8,4
l/100km
Zobacz dzienniki
7,7
Nissan X-Trail II
Terenowy 2.0 dCi 150KM 110kW
11,3
Nissan X-Trail II
Terenowy 2.0 dCi 150KM 110kW
Wersja silnika 2.0 dCi 150KM 110 kW rocznik 2008, rejestracja 2009, automatyczna skrzynia biegów. Zużycie paliwa ponad oczekiwania dla silnika 2-litrowego. W porównaniu do jednostki WV 2.0 16V 140KM brdzo nieekonomiczna. WV Touran z automatem DSG - każdy z parametrów z dowodu rejestracyjnego (poza długością auta) na korzyść WV - większa masa min i max, znacząco większy bagażnik, więcej miejsca, więcej schowków, większa prędkość max, przyspieszenie.
8,5
Nissan X-Trail II
Terenowy 2.0 dCi 150KM 110kW
7,0
Nissan X-Trail II
Terenowy 2.0 dCi 150KM 110kW
Szok i wzór dla innych. Pali mało i nie psuje się. Czego chcieć więcej? Silnik jeden z najbardziej niezawodnych silników diesla w obecnych czasach (potwierdzi to każdy mechanik, który miał z nim do czynienia). Warunek - dbać, a kupując znać historię auta. Z autopsji wiem, że nie kupiłbym samochodu używanego, który nie był serwisowany w ASO. Wiem, wiem, że poza ASO też są fachowcy, czasem nawet lepsi, ale historia pojazdu to podstawa sukcesu (chyba, że bym kupował samochód dobrze mi znany i od dobrego znajomego)
Nissan X-Trail II