Szukaj

Zużycie paliwa Nissan X-Trail – wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:

Najnowsze raporty Nissan X-Trail

7,7
Nissan X-Trail IV
Crossover 1.5 VC-T e-POWER 213KM 157kW
Podsumowanie po przejechaniu 4000km. wersja E-power 4x4 213km. koła 21cali: Ogólnie komputer pokazuje bzdury, zwłaszcza przez pierwsze 3km po ruszeniu, kiedy auto jedzie w trybie elektyczym a naspenie sie ładuje akumulator sie ładuje (np jedziesz 1km ze zużyciem zerowym -stajesz na światłach, odpala się silnik i nagle pokazuje 25 l/100 chociaż jeszcze nie ruszyłeś). Rzeczywiste spalanie średnie 7,4 l/100 (40% warszawskie korki, 40% ekspresówki ,20% autostrada). W tym rzeczyste spalanie: - miasto korki, tryb ECO+B z włączonym ePedal dystanse zazwyczaj od 5 do 30 km 6.2-7.1 l/100km. - autostrada tryb ECO + D, aktywny tempomat ustawiony na 145km/h (średnia prędkość 127km/h, dystans 320km) 9,2 l/100km.
10,1
Nissan X-Trail III
Terenowy Facelifting 1.3 DIG-T 158KM 116kW
Niestety - duży samochód - duże spalanie. W szczególności w mieście i na krótkich odcinkach. Przy przejazdach do 1km z niską prędkością i przyczepką, po brzydkiej drodze (ciągłe hamowanie i przyspieszanie) spalanie potrafi wynieść i ponad 30l/100km. Ale już jazda w normalnym ruchu drogowym około 50km przejeżdzając przez centra miast potrafi zejść do 6 litrów. Takie są niestety uroki dużego samochodu, małego wysilonego silnika i automatu. Jeśli ktoś liczy na racjonalne spalanie w nieracjonalnym samochodzie :) niech sobie daruje. Średnia 8 i raczej w górę, chyba że mieszkacie na wsi, nie wjeżdzacie do miast i minimalne odcinki mają powyżej 10 km.
6,3
Nissan X-Trail IV
Crossover 1.5 VC-T e-POWER 204KM 150kW
Średnia z 10000 to równo 6l/100km - jazda lato i zima, 70% miasto krótkie odcinki do 10 km, 15% ekspresówki i 15% drogi krajowe. Na falistej trasie krajowej potrafi zejść do 4,5l/100kmw lecie, zimą 5,5l/100km. Jeździłem na testach RAV4 i dziwie się, że X Trail to auto tak mało popularne , a o klasę lepsze od RAV4- reklama Toyoty robi swoje:)
6,9
Nissan X-Trail IV
Crossover 1.5 VC-T e-POWER 213KM 157kW
Samochód bardzo komfortowy, cichy z dobrym nagłośnieniem. Przesiadłem się z Toyoty RAV4 2021 hybrid, którą zrobiłem 60k. Toyota średnie z całego użytkowania 7,1. Obecnie Nissan X po przejechaniu 5k pokazuje 7,4. Wszystko zależy od nogi i czy ktoś używa EPOWER. W trasie przy prędkościach 140-150 spala 9. Dokładnie tyle co RAV4. W mieście można zejść poniżej 6 litrów.
6,8
Nissan X-Trail IV
Crossover 1.5 VC-T e-POWER 204KM 150kW
( na długiej trasie pali dużo więcej niż na mieście----musicie zmienić kryteria wpisywania osiągów bo pokazuje błąd)jazda po mieście dużo bardziej ekonomiczna, ponieważ dość często wyłącza się silnik spalinowy wtedy 5,5-6l/100. trasa 120km/h spalanie 7l
7,2
Nissan X-Trail III
Terenowy Facelifting 1.7 dCi 150KM 110kW
zużycie paliwa w przyzwoitej normie. Zima, choć teraz takich nie mamy, lec mi się zdarzyła ,auto z napędem 4x4i sprawdza się znakomicie, nawet na oblodzonych podjazdach pod warunkiem posiadania opon zimowych.
8,5
Nissan X-Trail III
Terenowy Facelifting 2.0 dCi 177KM 130kW
Auto w miare dynamiczne ale ma zwloke przy ruszaniu z miejsca jak to automat tego typu. Spalanie ok bo to tylko 2 litry pojemnosci przy takich gabarytach. Średnio wychodzi mi poniżej 9 litrow i zeby miec lepszy wynik to trzeba juz zamulac albo tylko trasa. Dobrze ze nie kupilem qashqaia jak chcialem na poczatku bo x-trail jest o niebo lepszy.
9,2
Nissan X-Trail II
Terenowy 2.5 169KM 124kW
tempomat, CVT, bardzo spokojna jazda 110-120 na S-ce pali 8.5; 140 to już ponad 10-11
6,7
Nissan X-Trail IV
Crossover 1.5 VC-T e-POWER 213KM 157kW
Jazda miejska 5-5.2; ekspresówka 120km/h 7,5 Autostrada 9.2
7,8
Nissan X-Trail III
Terenowy 1.6 dCi 130KM 96kW
Fajne auto, bezawaryjne. Spalanie jak na automat i wielkość auta jest akceptowalne
Nissan X-Trail